neděle 1. dubna 2012

London wishlist

Možná by se tento post měl jmenoval dream list :D Ale nevadí, jsou to jen takové nápady, některé věci bych opravdu chtěla, jiné míň, mám pár věcí, za kterými půjdu a pak už to bude podle toho, co se mi bude líbit a co ne :). 

Věřím, že v Londýně bude spousta skvostů :).


SHOES 
Klasické chelsea, chci je už dlouho a bude to první věc, po které půjdu :). Pak tyto krásné wedges z topshopu, které jsem Vám už ukazovala v postu TADY. JC lity, boty mých snů. Bez nich Londýn rozhodně neopustím :D. Pak tyto, viděla jsem je už ve VAGABONDU, a jsou dokonalé, doufám, že tam nějaké takové najdu :). Posledními jsou tyto creepers z ASOSU, které už jsem Vám také představovala v samostatném postu. Pokud je tam ale nenajdu, nebude mi to vůbec vadit, protože jsem si už objednala TYTO z vj style :).

JEANS
Zelené už chci dlouho, to taky víte, protože jsem se o tom v pár postech zmínila, ale u nás jsou k nenalezení, a když už nějaké najdu, nejsou to skinny, takže doufám, že tam se mi poštěstí. Dalšími kalhotami jsou klasické černé skinny, ale s VYSOKÝM PASEM, po těch toužím a bez nich taky neodjedu :). 

OTHER
Když to vezmu postupně po obrázcích, tak o plavkách s vysokým pasem jsem také měla post, takže ty jsou jasnou volbou :). Taky o mě víte, že miluji kraťasy s vysokým pasem, takže i další do sbírky bych si tam ráda pořídila a co mě nadchlo jsou hotpants, ale né přímo tyhle, chtěla bych třeba nějaké kytkované a nebo kostkované :). 
Tričko s nějakým originálním potiskem a jestli seženu tohle s Marilyn, tak budu nejšťasnější na světě. 
Oversized mikinu už jednu mám s Guns n roses a nejradši bych další, nejlépe s rolling stones :). 
Co se týče košilí, tak tu černou průhlednou už mám vyhlídlou dlouho, pokud si ji nekoupím tam, tak si jí určitě koupím v ČR. Co bych tam ale chtěla najít je tato kostkovaná, rádoby punková košile, nejlépe pánská, a né modrá, ale ČERVENÁ :). 
Dalším kouskem jsou tyto "topy", které jsem už taky zmiňovala v postu. Psala jsem přesně o tom kytkovaném, který jsem si zkoušela v Pražském topshopu, ale byl mi bohužel malý přes prsa :(. Doufám, že angličanky mají velká prsa, protože i 40 mi v ČR byla velká. Doufám, že tam se poštěstí. Chtěla bych přímo tento z topshopu a pak nějaký jednobarevný, nemusí být černý :).
Kabelek doma moc nemám, proto doufám, že si tam nějakou pořídím, tu s těmi studded, kterou vidíte, tu mám vyhlídlou v zaře už pěkně dlouho. Vždy, když tam s Pavlínkou jdeme, koukám na ní a nemůžu se jí nabažit. Bohužel, v ČR mají jen hnědou a já chci určitě tu černou :). Je hezčí, nemyslíte ? :). Další kabelkou by měla být nějaká klasika. 
Šatami, sukněmi a topy se nebudu zabívat. Po čem budu koukat je dlouhá černá sukně, a pak nějaké retro, kratší, s kytkami, různými vzory, jednu krajkovanou a jednu koženou :). To samý u šatů, různé typy, střihy, uvidíme, co se mi bude líbit :). 
FEDORA - tu sháním už strašně, ale opravdu strašně dlouho, a byla bych strašně šťastná za takovou tu klasickou buřinku :).
Co se týče kosmetiky a doplňků, tak si chci přivést nějakou rtěnku od MAC a stejný rozjasňovač YSL, který má ve wishlistu i Pavlínka. Z doplňků to pak budou nějaké takové náušnice, které můžete vidět na obrázku, pak nějaký náhrdelník a výrazný prstýnek :). A ještě brýle, nějaké extravagantní. 

STUDDED
Toužím po pánském oversized studded křiváku. Jestli ho tam objevím, asi to se mnou sekne :D :D Takže mi držte palce, protože ho strašně chci. Pokud ho ale neobjevím, chtěla bych si přivést klasický pánský kožený křivák :). A džínovou bundu, také pánskou :).

Pokud jste to někdo dočetl až sem, tak Vás obdivuji, opravdu jsem se rozepsala a wishlist je to největší na světě. Budu šťastná za třetinu těch věcí, víc bych jich stejně do kufru nenacpala, takže to můžete brát i jako jakousi inspiraci, co si třeba koupit na jaro a zhruba odhadnout, co budu nosit já :). Bereme si s Pavlí jen jeden kufr, takže nemáme šanci to tam nacpat, ale doufám, že si to užijeme i tak. Přeci jen, nejedeme tam JEN nakupovat, chci si užít atmosféru Londýna, tu krásu a památky města, zažít něco jiného a taky na chvíli "vypadnout" z reality. 

Btw, berte prosím ohled na poskládání vět atp, je čtvrt na dvě ráno, já jsem po 14 hodinové směně v práci, za 5 hodin vstávám a jdu zase do práce, ze které se vrátím až v půl 12 a už ve 4 musím být na letišti :). Já jdu teď balit a připravit pro Vás post na zítra <33. Dobrou noc.

20 komentářů:

  1. jsou to krasny veci, tak drzim palce, at aspon tu tretinu sezenes!a zaroven zavidim, protoze Londyn miluju!
    enjoy!!

    OdpovědětVymazat
  2. černou "průhlednou" košili ti schvaluju ze všeho nejvíc!
    je boží

    OdpovědětVymazat
  3. wishlist přesně podle mého vkusu. Brala bych úplně všechno :D

    OdpovědětVymazat
  4. asi polovičku z toho by som brala aj ja veru.

    OdpovědětVymazat
  5. Užijte si to tam holky a ať toho seženete co nejvíc (a taky ať to nacpete do toho kufru) :D Fakt bych se do Londýna hned vrátila.

    OdpovědětVymazat
  6. připravit pro Vás post na zítra - se píše s malým v. Velké V se píše v případě, že to píšeš jedné osobě, které vykáš. Už jsem si toho všimla víckrát, že tuhle chybu děláš.

    OdpovědětVymazat
  7. Strasne me zaujala ta asymetricka sukne na pravem okraji-je nadherna! No a pak veci z tveho wishlistu bych si urcite taky koupila :))

    www.ivetsperspective.blogspot.com
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. no tak ti prajem, aby si aspoň polovicu kúpila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Užijte si to tam! :* A hlavně ať to nacpete do toho kufru.
    Já tam jedu za měsíc a už se nemůžu dočkat!!

    OdpovědětVymazat
  10. já kdybych jela, tak jedu, ale už si nic nekoupím, ale zbláznila bych se zase že si nic koupit nemůžu :D
    no závidím vám to a určitě si to užijete a těšíms e s čím se obě vrátíte :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem zvědavá, co teda seženeš :) Moc vám závidím!
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu wushlist snů! :) Přeji ať v Londýně nalezneš vše, po čem toužíš! :))

    OdpovědětVymazat
  13. těším se, až nám ukážeš co jsi v Londýně nakonec koupila!:) Užijte si to tam:)

    OdpovědětVymazat
  14. Super kúsky, obe máte takýto mega wishlist, som zvedavá, ako to nabalíte do toho jedného kufra :D Samozrejme si to tam užite a všetko pofoťte :)

    OdpovědětVymazat
  15. doufám že seženeš vše, narveš to do kufru a pořádně si to užiješ !:*

    OdpovědětVymazat
  16. pořádně si to užij, doufám že bude potom bude na blogu spousta fotek a že si koupíš všechno co si přeješ!:)

    OdpovědětVymazat
  17. super wishlist!!! těšim se co přivezete !! :)

    OdpovědětVymazat