sobota 17. října 2015

no way back

Když přišel "boom" okolo všech možných i nemožných tenisek. Air max, air force, nike roshe run atak dále (ani nevím, jestli ty názvy píši dobře :D), bylo mi jasný, že tento trend se mi vyhne velkým obloukem. 
Za ta léta co mám blog, jsem se naučila utvářet si svůj vlastní styl dle toho, kdo a co jsem já, co se mi líbí a co umím zkombinovat a né dle toho, co je "moderní" a co není. Nechci nic urazit a nebo odsoudit, samy o sobě se mi tyto různé typy tenisek i líbí (na ostatních, na těch, kteří je na sobě umí takzvaně "prodat"), ale já bych v nich vypadala jako idiot. Není to můj styl obuvi, nehodí se ke mně a nevyjadřovalo by to nic z toho, kdo jsem já. Bohudíky!! :D (asi víte, jak jsou ty tenisky drahé, pravděpodobně bych při jejich zalíbení přišla po několika měsících na buben :D). Jediné, které jsem byla ochotná si pořádit byly new balance. Ty se mi naopak líbí moc. Jednu chvíli jsem po nich toužila hodně, ale po chvíli to opadlo... a doposud přemýšlím, zda li by se mi investice do nich vyplatila. Tak uvidíme. Pořád hledám ty své vysněné - vínové. Ale ty jako by zmizely z povrchu zemského.

Abych ale objasnila jádro věci. Když jsem kupovala tyto kalhoty, což bylo něco tak náhodného, neplánovaného, kdy jsem šla v obchodním centru, ve kterém vůbec nenakupuji, do obchodu, ve kterém vůbec nenakupuji a koupila jsem si věc s barvou, kterou vůbec nenosím. A přesto mě zaujaly na první pohled. Většinou, když si něco kupuji, vidím tu věc jako první v nějakém outfitu. Když jsem viděla tyto kalhoty, hned se mi vybavily bílé tenisky, šedivý svetr a šedivý kabát plus velká šála. (na ten snad dojde, až bude opravdu hodně velká zima). Spokojeně jsem s nimi odcházela domů, kde nastala první otázka. "Mám doma nějaké tenisky?" - NE, odpověděl mi mozek nazpět. Vlastně jsem ani nevěděla, jaké chci. Podmínkou jen bylo, aby byly kožené a nebo koženkové v bílé barvě. Air max, nike roshe run a podobné věci šly okamžitě stranou. Chtěla jsem něco no name a jednoduchého. A tak jsem svoje první tenisky (výjimaje conversek) vyšašila v h&m a doopravdy jsem se do nich zamilovala.


 

shoes H&M/ pants PROMOD/ bag LINDEX/ sweater SECOND HAND

photos by Martin Ducai

8 komentářů:

  1. Ty kalhoty jsou opravdu dokonalé a tenisky taky, někdy jsou opravdu značky úplně na nic a hodí se i takovéto tenisky!! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. boží look! úžasné kalhoty a ta černá barva k nim...<3

    SWEET CHILLI

    OdpovědětVymazat
  3. baví mě, že nepodléháš trendům a jsi svá! takhle autentickou blogerkou jsi na naší scéně asi jedinou! ještě Nika se nenechá jen tak něčím pobláznit, proto mám i ji moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím, Elisa je určitě svá, ale Nika je právě s těmi teniskami dost v proudu, nosí je pořád. Jinak Niku mám moc ráda taky a pokaždé jsem zvědavá na její nový příspěvek. Jen mám pocit, že v poslední době neumí stárnout. Není to jen vyšpulený ret, ale hlavně to neustále barvení a tetování. To, jak ukazuje, že je sama sebou, vypadá spíš, že neumí být sama sebou, Dáma v jejích letech má stárnout s elegancí. Snad ty její návraty do puberty brzy skončí :) Byla by to jinak škoda. Lada

      Vymazat
    2. Já Niku zbožňuji. Je to moje nejoblíbenější blogerka, nejen stylem, ale i osobností. Má charisma, které jen tak někdo nepřekoná a právě v těch teniskách se mi moc líbí. Umí je nosit, prodat a nevypadá to na ní strojeně tak, jako na jiných blogerkách. Její styl je osobitý, různorodý, ale hlavně její vlastní. Právě ona je rozhodně jednou z nejosobitějších blogerek. Nemá všechno, co je zrovna in, ale pokud se jí něco zalíbí z moderní doby, dokáže nad tím přemýšlet a následně outfit vytvořit tak, aby spadal do jejího stylu. Moc se mi líbí její mladiství styl, je svěží, energická, krásná a šťastná a je to na ní vidět. Neřekla bych, že je to nějaká zastydlá puberta, ale naopak se Nika podle mě právě v tomto stylu našla, Jde skvělým směrem a moc jí to sluší. U ní jsem právě moc ráda, že se neoddává předsudkům o tom, že ženy po 30tce si nemůžou dovolit extravagantní kousky. A právě díky tomu je svá a nespadá do všednosti dnešní doby.

      Vymazat
    3. Dáma v jejích letech? To zní, jako kdyby Nika byla žena kolem padesátky, možná spíš šedesátky...

      Jinak musím souhlasit... Ty a Nika jste moje nejoblíbenější blogerky na české scéně.

      Vymazat
    4. Ahoj. Já mám Niku taky ráda. Kouknu na každý její nový model, protože jsem zvědavá, s čím příjde. Je to pestré a pravda, jiné. Ale nevím, co je špatného na tom, že jí někdo nazve dámou. To přeci neznamená, že jí musí být padesát a výš. I v jejím věku - tipuju kolem 40 - jsou dámy krásné a elegantní. Na druhou stranu ale s Elisou úplně nesouhlasím, že nosí extravagantní kousky. Vlastně jsem na ní žádný skutečně originální či extravagantní kousek neviděla. Nosí běžné řetězce a ty různě skládá - někdy trochu do extravagancí. A to je rozdíl. A stejně jako Lada mám u Niky pocit, že méně je někdy více. Na mě je to taky v poslední době až moc tlačené a zbytečně. Ale to je jen můj názor, a jak píšu, mám Niky blog ráda. Taky právě proto, že bojuje s postavou a nestydí se navléknout do věcí, v nichž jsou kila navíc vidět. Je mi to moc sympatické. Obou vám holky (dámy :) děkuji za sdílení vašich modních i jiných nápadů. Kristina

      Vymazat