pondělí 1. prosince 2014

Berlín, den druhý

Tak, konečně jsem dala dohromady fotky z dalšího našeho dne v Berlíně. Byl to (pro mě) asi nejlepší den z celého výletu. Ráno jsme si přivstaly, a jak už jste mohli vidět v minulém postu, vydaly se na snídani do RAMONES muzea, které jsme si rovnou prošly. Ještě předtím jsme se ale vydaly do půjčovny kol, abychom si celý Berlín mohly projet na kolech. Byl to asi nejlepší nápad letošního roku, protože pro mě je tento zážitek pro letošní rok asi tím nejlepším a těžko s ním bude něco konkurovat. (Jak to vše probíhalo a kde jsme si kola půjčovaly, vám sepíšu do Berlin tips článku, který pro vás chystám). 
Měly jsme u sebe mapu, takže od RAMONES muzea jsme jely podle ní a chtěly jsme se dostat přes Alexanderplatz až k Postdamerplatz, kde jsme chttěly vidět Braniborskou bránu, Vítězný sloup, Holocaust mahnmal a okolí kolem :). Vyšlo nám úplně nejlepší počasí, bylo slunečno a teplo, prostě.. všechno bylo naprosto perfektní :). Projely jsme se Berlínem, zastavovaly jsme na místech, která se nám líbila, kochaly se vším okolo, fotily a zpívaly si při jízdě. (Smutné jsme byly akorát z toho, že u Braniborské brány probíhaly zrovna oslavy pádu Berlínské zdi, takže jsme ji nemohly vidět v plné kráse, což teda mně osobně tolik nevadilo, protože už jsem ji viděla několikrát, vlastně i Verunka). Když jsme se dostatečně projely, vydaly jsme se s koly zpět do půjčovny, abychom je vrátily. Chtěly jsme totiž ještě stihnout GARAGE second hand a URBAN OUTFITTERS a to jsme bohužel měly kapánek z ruky od půjčovny, takže bychom kola nestihly včas vrátit. 

A jak už jsem řekla, večer jsme šly trochu nakupovat (to, co jsem si koupila určitě uvidíte v outfitech) a pak jsme se vydaly na hotel. Tam jsme se převlékly a vyrazily na večeři :). A potom na párty na Warschauer strasse a do okolí Kreuzberg, který je svými párty proslulý ! Večer se nám moc vydařil, zažily jsme toho strašně moc a seznámili se se spoustou skvělých a zajímavých lidí (mrzí mě, že nemám tolik fotek, spíš jsme natáčely, tak snad příště). Na hotel jsme se dostaly asi ve 4 ráno.

btw, na svojí facebookovou stránku (ODKAZ) jsem dávala i krátké video z naší jízdy na kolech :). 



10 komentářů:

  1. Úžasné fotky!! :-)
    Včera keď som v Žiline stála na vlakovom nádraží tak som tam videla tvoju dvojníčku, totálne ste sa na seba podobali!! :-) Škoda, že si to nebola ty :D
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky! To musel být hooodně fajn výlet!!:) Taky bych se tam ráda podívala:))
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a ta tvoje šáááála :)

    Ráda bych vás všechny pozvala ke mě na blog na adventní Giveaway :)

    Pieces of FRECKLED style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Nejkrásnější fotky s tebou a Holocaust mahnmal <3 a černobílá fotka na kole.

    OdpovědětVymazat
  5. Uz nekolik krat byl jsem v Berline, a vzdy je to zajimave, hlavni ta atmosfera!

    OdpovědětVymazat
  6. Užasný fotky:) moc krásný:) A měla jsi hezký outfit.)

    OdpovědětVymazat
  7. oooh skvelee fotky, vzdy som tam chcela ist, ale teraz este trikrat viac :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky Eliška , ja sa vždy na tie tvoje neviem vynadívať :) Pred chvíľou som si pozrela video, ktoré si nedávno pridala a normálne nemám slov, je úžasné ! Ja už dlho zozbieravam na svoj blog podobné krátke videá, ale už som aj zavrhla možnosť zostrihať to, keď som si predstavila, koľko s tým bude roboty :D Ak sa môžem opýtať, aký program si na to použila ?

    www.michaelakovalcikova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není to tolik práce, jak jsem si myslela :D pinnacle studio :)

      Vymazat
  9. krásne fotky :) a tie bicykle museli byť peckové, dúfam, že ich aj ja jedného dňa oskúšam a prejdem celý Berlín,kedže v Berlíne som ešte nebola:( :))) krasa :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat