pondělí 11. srpna 2014

sohn

Zjevila se tady prosba, zda bych zase nezačala psát texty k postům, tak se budu snažit psát víc, pokud budete chtít :). Můžete mi klidně i do komentářů a nebo na ask (link) napsat, jestli mám psát dál a třeba i osobnější věci (mně to problém nedělá) a nebo, jestli je to lepší bez textu! 
Co se týče outfitu, tak ten jsem fotila se skvělou Aničkou (link), kterou jsem naposledy viděla na rock for people, takže jsem se na ní už moc těšila ! Fotky od ní jsou vždy perfektní (ostatně, posuďte sami ). Sukni jsem si koupila od Kamči (link) na pop - upu, který jsme pořádaly společně s dalšími blogerkami, což mě přivádí k tomu, že se ve středu chystám na FSHNZD bazárek (link), potkám se tam s někým z vás ? 
Jinak, jak jste si mohli všimnout, nohy se mi od mého pádu v metru moc nehojí, takže omluvte to, že vypadám jako po bitvě :D. 



shoes - VINTAGE/ skirt - ZARA/ sweater, clutch - SECOND HAND Radotín/ sunglasses - GATE
photos by Anička

15 komentářů:

  1. joo, piš prosím i texty!!
    outfit bez komentáře <3

    OdpovědětVymazat
  2. já si taky ráda počtu, když se ti bude chtít psát článek. na bazárek jsem taky chtěla, bohužel (teda bohudík samozřemě) jsem na fesťáku v Budapešti a tak si počkám zase na nějaký příští :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukně ti moc sluší :) (a nohy jsou v pohodě :))

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. Spolu s Aničkou jste nejstylovější český blogerky. Já si prostě nemůžu pomoct! :O <3

    OdpovědětVymazat
  5. určitě texty piš, je to mnohem osobnější a vřelejší :) jinak outfit super, hlavně ty boty!!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  6. za mě texty k článkům ano! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Texty k článkům určitě piš! :) Sluší ti to!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Texty určitě ano! a zítra jdu! (s nohama sem na tom podobně)

    OdpovědětVymazat
  9. ty nohy máš furt dobře zrasený :D outfit <3

    OdpovědětVymazat
  10. Aj ja som za texty :) Vždy si od tebe rada niečo prečítam.

    www.michaelakovalcikova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Texty chcéém!
    Skvělý fotky i outfit...ta sukně je jak pro Tebe stvořená<3

    OdpovědětVymazat