neděle 16. února 2014

we broke free



shoes - NEW YORKER/ jeans - TOPSHOP/ shirt - BERSHKA/ sweater - NEW YORKER/ faux fur - VOTOCVOHOZ/ beanie - NEW YORKER
photos by mum

13 komentářů:

  1. červená ti sluší a mamka dobře fotí haha
    ady.

    OdpovědětVymazat
  2. ten kozustek ci kabat ci co je to je top cute :3

    OdpovědětVymazat
  3. V tomhle outfitu jsem tě asi viděla v metru :D Ta čepice je božská <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tie boty ! Chcela som si ich kúpiť, ale frejer ma odhovoril a teraz to ľutujem :)

    www.michaelakovalcikova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ta kabelka! A máš skvělé vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné. Ty boty jsem si také zkoušela, ale nenapadlo by mě, že by mohly vypadat tak dobře (teď budu litovat, že jsem si je nekoupila!). :)

    OdpovědětVymazat