čtvrtek 12. prosince 2013

F&F spring/summer 2014


Minulý týden ve středu jsem měla možnost zúčastnit se prezentace v showroomu F&F. V rámci prezentace jsem shlédla novou kolekci pro jaro a léto 2014. 
Bylo to vůbec poprvé, kdy jsem se v showroomu takovéto akce zúčastnila a byla jsem mile překvapená. Všichni byli moc milý a vstřícní, bylo tu skvělé jídlo a výborné drinky. Pro mě to znamenalo příjemně strávené odpoledne v okruhu mých nejlepších přátel (Pavlíny a Martina), ale také poznání nových, zajímavých lidí, ať už z oblasti F&F módy a nebo blogerů. Moc ráda jsem poznala například Sáru, se kterou jsem si už dřív psaly, že se někdy musíme potkat. 

Pokusím se vám teď ve stručnosti přiblížit novou kolekci, která je rozdělena do čtyř částí. Mě nejvíce zaujala ta s názvem Oasis. Je to víceméně kombinace bílé a černé, ale aby to nebylo tak jednoduché, oblečení je obohacené o zajímavé vzory. Já osobně jsem se zamilovala pouzrové sukně a slunečních brýlí, které byly zajímavě zdobené perlami. Další částí je St.Germain, která mě oslovila stejně dobře jako ta Oasis, je to kombinování různých stylů, takže například mikina a romantická sukně. To se mi moc líbí, protože se vymyká veškerým "módním nařízením" a dává možnost a prostor fantazii.
Favela je název předposlední části, inspirovaná 50. léty. Trochu mi připomíná dobu hippie, a ačkoliv se mi některé kousky opravdu líbily, jako například psaníčko, tak tu ze svého šatníku asi vypustím, protože se ke mě příliš nehodí. To bohužel musím napsa i o poslední části, Vanity Fair, která je mimochodem skvělá a na jaře budu závidět všem blondýnkám, hnědovláskám a černovláskám, kterým pastelové barvy a neony opravdu jdou. Mně bohužel ne, i kdybych se přetrhla, budu v nich vypadat směšně. Nevím, jestli je to mnou a nebo mou barvou vlasů, ale je to tak :).

Každopádně, celkově mě kolekce pro jaro a léto 2014 zaujala a už se těším, jaké kousky nám nabídnou ostatní módní společnosti.




6 komentářů:

  1. No me dost nastvalo,ze jsem se dost tesila na podzimni ffkolekci a ty kousky vubec do obchodu nedorazili..konkretne ta karovana bundicka s kozenkovymi rukavy a ta vesta s bilym limcem,kterou ma na bligu pavlina.nikde jsem ani jedno nevidela..takze si ted nechci delat zalusk na jaro,kdyz pak zas temer nic do obchodu neprijde

    OdpovědětVymazat
  2. Jo mně taky štve, že některý věci potom v F&F vůbec neprodávaj, nu což. hrozně Vám to s Martinem sluší)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, vypadá to výborně! Moc mě mrzí, že jsem nemohla dorazit, když jsem tu možnost měla...:/

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek!!! :) Vypadá to dobře! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Eli,vyzeras uzasne!! :) viem,ze je to od veci,ale ake cigarety fajcis? :D

    OdpovědětVymazat