středa 11. září 2013

loose change 2nd edition


Pokud někteří z vás sledují instagram Niky z nikachic.com, tak už jste tam mohli tento outfit vidět (link). Fotily jsme ho totiž někdy před třemi týdny (ano, ano, jsem hrozná, já vím, přidávám outfit s několika týdenním zpožděním :D btw, bude jich víc, ale bohužel nestíhám, znáte to.. práce, povinnosti, delegace z Německa, atak dále), když jsme se vydaly fotit letošní podzimní kolekci pro H&M s Petrou Nesvačilovou. Výsledné fotky jste mohli vidět zde (link). Cestovaly jsme kolem okolí Zličína a Nika s Petrou fotily na opravdu skvělých místech, takže mimo backstage fotky jsem fotila i krajinu kolem (viz poslední fotka, kterou jsem při focení vyfotila). Fotky z backstage vám určitě nějaké ukážu, a to v jednom z mých postů, kde budou random fotky z letošního léta.

Co se týče outfitu, k tomuto trendu košilí, obmotaných kolem pasu, jsem se už vyjádřila tady, takže myslím, že víc k tomu dodávat nemusím. Snad jen to, že jsem konečně našla bílou, vysokopasovou sukni, kterou jsem hledala tak dlouho. A kde jinde jsem ji mohla najít, než v sekáči v Radotíně. 









shoes - SHEINSIDE.com /skirt - SECOND HAND Radotín/jacket - VINTAGE/shirt - NEW YORKER/bag - BAZAR
photos by Pavlina

A mimo blog, určitě všichni víte, co znamená dnešní datum. Já si pro dnešní den udělala takovou tradici. Každý rok se znovu dívám na jeden dokument o 11. září. Viděla jsem jich spousty, dohromady asi 5, ale né každý na mě udělal takový dojem jako loose change 2nd edition. Neviděla jsem pouze dokumenty o 11. září s konspiračními teoriemi, viděla jsem i jiné, bez nich. Ovšem tento mě zaujal natolik, že jsem ho dokoukala do konce (což se mi nikdy předtím u dokumentu nestalo :D). Změnil můj pohled na věc, vím, že někteří z vás se se mnou budou hádat, že to není objektivní a že nemůžu vědět, jestli mi tento dokument sděluje pravdu o 11. září. A ano, souhlasím s vámi, lidé mají různé názory, vlastní poznatky, vlastní důvody, čemu věřit a proč ne. Já věřím tomuhle, protože, každý máme vlastní pravdu, a tahle pravda je i má pravda, protože tento dokument mi změnil pohled na 11. září. A změnil můj pohled na více věcí. 

Tady si ho můžete stáhnout > LINK



9 komentářů:

  1. Jdu si to stáhnout, myslím, že dovča je na to ideální čas:)

    OdpovědětVymazat
  2. zrovna dneska jsme to řešily ve škole v češtině a docela mě to zaujalo, já sama jsem tak nějak na rozhraní toho všeho
    jinak ti sukně skvěle sedí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si na léto chtěla pořídit bílou sukni do pasu, bohužel... Ale ovázanou košili snad ještě nosit stihnu!:)

    OdpovědětVymazat
  4. ty botky mám taky, ale nemám je moc ráda, co jsem v nich 11/11/11 (moc dobře si to pamatuju :D) spadla na rovném chodníku přímo na pusu...:D ale jak je teď vidím, tam bych je asi chtěla zase začít nosit :))

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší!!! už stahuju, tenhle dokument mě taky bude určitě bavit..
    mám možná podobný názor jako ty :) zatím sem teda jen četla o čem je.. tak uvidíme. Dík za tip!!

    OdpovědětVymazat
  6. už stahuju, na tohle jsem docela zvědavá.. zrovna nedávno jsem se o tom bavila s kamrádkou, a říkala právě něco na tenhle způsob, tak uvidíme

    OdpovědětVymazat