úterý 9. dubna 2013

eple











creepers - from LONDON/bag,shirt,sweater,jacket - SECOND HAND/jeans - TOPSHOP

20 komentářů:

  1. denim bundy jsou nejlepší <3

    OdpovědětVymazat
  2. nééé, ten batoh potřebuju, hledám takový po sekáčích už asi rok :/ sluší ti to!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha :D sekáč Radotín - 30 Kč :). Zkus ale i bazary na internetu, já tam vyhrabala skvělé batohy :).

      Vymazat
  3. ta čapka ti strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. jéééva ten batoh je dokonalý !!! totálně, bezpochyby, určitě ♥♥

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. zas ti to sluší! ale minule ses rozepsala a teď zas nic, co třeba kompromis dvě věty u každého článku? :) to nemyslím zle, ale byla jsem ráda, že jsem se dozvěděla něco o tvým životě taky, bylo by fajn přečíst si občas něco průběžně, míň a častěji :) i když chápu, že někdy prostě není, co psát

    OdpovědětVymazat
  6. na třetí fotce jsi překrásná!

    OdpovědětVymazat
  7. Nepřestanu nikdy obdivovat, jak jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Eliško, prostě jsem si ten sekáč musela na netu najít a myslím, že si udělám celodenní výlet a budu hrabat a hrabat :D

    Check my Blog - mayafoxwithlove.blogspot.cz !

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělej outfit, jako vždy:) hrozně ti to sluší...
    ale s odhalenými kotníky v týhle kose bych umrzlaaa:D

    OdpovědětVymazat
  10. mě se strašně líbí ty kratší kalhoty vypadá to super!

    OdpovědětVymazat
  11. já bych tak chtěla vidět tvoji skřín, to musí být sen :)

    OdpovědětVymazat
  12. Batůžek a bunda jsou naprosto super! :)

    OdpovědětVymazat
  13. I love your creepers!
    and those backpack is adorable!
    maybe we can follow each?
    let me know :)

    Wulan Wu on http://bootsydoopsy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Mohla bych se zeptat, kde je ten second hand v Radotíně? Koukám, že tam mají skvělý věci :)

    OdpovědětVymazat