neděle 24. února 2013

toulouse

Dnes na mně můžete vidět jeden z mých skvělých úlovků z našeho sekáčového výletu do Berouna (černý kožíšek), který je mimochodem celkem dost blízko mého bydliště, takže tam zavítám častěji. Second handy jsou tam celkem 4 a já si ze třech něco odnesla a neutratila jsem víc, než 400 kč. Konkrétně tento kožich stál neuvěřitelných 45 kč a to jen z důvodu, že byl trošku od bláta. Nevěděla jsem, jestli to půjde dolů, ale za 45 kč jsem byla ochotná to risknout. A povedlo se. S trochou mýdla vypadá skoro jako nový. Originálně je z MARKS&SPENCER a mám z něj opravdu velkou radost.
Zbytek outfit jsem doladila do zelena, která se stává čím dál tím víc mojí oblíbenou barvou (v takových barvách bude i můj příští outfit). Camo parka je něco, na co se těším celou zimu, ale už jsem to do jara nemohla vydržet, tak jsem si ji dneska oblékla pod kožich. Nebyla zas taková zima, takže s bílou košilí, parkou a kožíškem mi bylo příjemně. Outfit jsem doplnila zelenou čepicí, podobnou té rudé, kterou jsem kupovala v GATU asi za 20 kč. 
Co jsem dneska ale nedomyslela byly triple sole creepers. V těch mega loužích a břečkách v centru se v nich nechodilo zrovna dvakrát pohodlně, ale aspoň v nich není zima. Přes tu vysokou platformu mi totiž vůbec nemrznou nohy :). 

Kam rádi do sekáčů chodíte vy, jestli vůbec ? Budu ráda, když mi v komentářích nějaké doporučíte :).  









triple sole creepers - EBAY.com/skirt - TOPSHOP/bag - C&A/shirt - ZARA MAN/camo parka - LOVECLOTHING.com/faux fur - MARKS&SPENCER (but bought in second hand)

35 komentářů:

  1. moc sa mi páčia tie creepers a ruksak♥♥ pekný outfit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. aaaaaaaah skvelé skvelé!
    odkial máš triple?

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, zase skvělý outfit. Jen na těch botách bych se v tomhle počasí asi přizabila :)
    Já chodím do Radotína, do Textile housů, do Profi sh a do mega sekáčů :)

    OdpovědětVymazat
  4. kabátek je úžasný a ty triple sole creepers miluju <3

    OdpovědětVymazat
  5. vyzeráš úžasne :) kožuch je krásny

    OdpovědětVymazat
  6. Já už ani nevím co k těm outfitům mám psát :D Přesně podle mého gusta :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mooooc hezké, hlavně batoh. Dá se ještě sehnat?
    A chodím do všemožných Ostravských sekáčů, až tu někdy budeš, tak tě s radostí provedu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. zbožnuju bodycon sukně ! moc ti to sluší :) máš skvělé nohy

    OdpovědětVymazat
  9. Ach skvelý outfit, tento štýl ti tak pristane! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. úplně nej! líbí se mi všechno :)

    OdpovědětVymazat
  11. odkial su okuliare?:)

    OdpovědětVymazat
  12. Sluší ti to ještě víc než obvykle a kožíšek je určitě koupě roku :D:))

    OdpovědětVymazat
  13. Zase perfektní !!! :) už mě to ani nepřekvapuje ♥

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Tento outfit se mi moc líbí, až na ty boty :-((

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. S kožíškem jsi opravdu neprohloupila, je to celý zase super:)

    OdpovědětVymazat
  16. perfektné , dokonale sa ti to hodí :) a hlavne tá farba!!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. výborný výborný, sekne ti to

    OdpovědětVymazat
  18. výborný!) žádná nudná šeď, ale originalita a styl, který k tobě naprosto pasuje a sedí ti :). a creepers, to je tvoje prostě<3

    OdpovědětVymazat
  19. Tohle je prostě nejlepší tyvole !!! <3333

    OdpovědětVymazat
  20. kožíšek je super úlovek, mám podobnej po mamce :) a sekáče vymetám pořád, ale teda takový super ceny jako u tebe tady nejsou.

    OdpovědětVymazat
  21. No ovseeeem, to je supersky outfit!
    Desne moc ti to sekne:)))

    OdpovědětVymazat
  22. Woow, takový úlovek v sekáči bych si taky nechala líbít! .)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  23. Eli, super! Prosim ta, tie okuliare mas odkial? Strasne ich potrebujem!!!

    OdpovědětVymazat
  24. stale ty odrostly vlasy :-(

    OdpovědětVymazat
  25. Kožíšek a sukně! A cena toho kožichu, sakra, chci ♥

    OdpovědětVymazat
  26. vážně nádherný kabát! :)
    sekáče miluju,ale bohužel v Plzni nemáme žádný slušný-samé hadrárny spíš :-/

    OdpovědětVymazat
  27. Já do sekáčů nechodím, protože tam nikdy nemůžu nic najít.. a nechápu jak to dělají ostatní, že tam najdou vždy něco super..
    Ale upřímně, ty boty jsou strašné.. aspoň že ti v nich bylo teplo ;)

    OdpovědětVymazat