středa 9. ledna 2013

no strings attached

Musím říct, že jsem nikdy nebyla velkým fanouškem pruhů na oblečení, ale tomuto svetru nešlo odolat a stal se jedním z mých nejoblíbenějších kousků, které v šatníku mám. Kupovala jsem ho už před nějakou dobou a měla nespočetněkrát na sobě a jsem ráda, že vám ho konečně můžu ukázat v outfitu. Světlé džíny ze slev z topshopu mám už několik let a poslední dobou je nosím celkem často. Mohli jste je už vidět v jednom z předchozích outfitů :). 
Co mám nového je tento kabát, který jsem dostala k Vánocům. Líbí se mi na něm kožené detaily, které bohužel na fotkách nejsou moc vidět, ale snad bude někdy lepší příležitost je nafotit a ukázat vám je.





shoes, sweater  - H&M/jeans - TOPSHOP/coat - C&A/bag - SECOND HAND

20 komentářů:

  1. mas tak super nohy.jako stvorene pro jeansy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten šál je krásny ! :)



    http://nathalies-life.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. parádní! Moc se mi líbí ta kombinace šátku s pruhovaným trikem! :) rozhodně žádná nuda:)
    xo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. strašidlo z lesa, zahodit šálu po babičce a sundat čepici, stejně jí neumíš nosit.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední fotka je úžasná. Tento outfit je velmi šmrcovní. V těch kalhotech máš neskutečně štíhlé a dlouhé nohy.

    OdpovědětVymazat
  7. jupí outfitovka :) a ta poslední fotka má kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je super vidět nehezkou blogerku,je to až zázrak.A neodbarvuj si vlasy po doma.

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně tvůj styl :-)
    Sluší ti to!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. super outfit, jen ty kalhoty mi tu nesedí, ale zbytek bechybný

    OdpovědětVymazat
  11. Strašně se mi líbí tento "zimní" outfit v kombinaci s botami. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásny outfit, tá šatka je perfektná :)

    OdpovědětVymazat
  13. máš takový osobitý styl, nikde jinde jsem nic takového neviděla a to na mám na tobě ráda :)

    OdpovědětVymazat
  14. S touhle čepicí jsi takový skříteček vždycky :D Ale sluší ti to moc!

    OdpovědětVymazat
  15. ten sveter mam aj ja len mam pocit ze hrozne zošedol, tie biele pruhu uz nie su tak biele ako boli povodne , neviem cim to je :D

    a tu tvoju salu mmilujem, pisem ti to asi ku kazdemu prispevku v ktorom ju mas ale co uz :D

    OdpovědětVymazat