pátek 21. prosince 2012

christmas chaos

Moji milý čtenáři, je mi tak líto, že na blog vůbec není čas, ale není. A ráda bych vám slíbila, že se to o svátcích změní, ale bohužel... pracuji každý den včetně 24. prosince až do 30.prosince, kromě 26tého, kdy jsou bohudíky všechny obchody zavřené. 
Každopádně, shánět letos dárky byl pro mě nadlidský výkon, vzhledem k tomu, že 24 hodin svého času trávím v práci. Měla jsem na ně dva dny, takže co jsem stihla oběhat jsem oběhala a zbytek jsem řešila nakupováním přes internet. 

Do noty mi v tomto případě padlo piklio.cz, které se specializuje na úpravu fotografií do různých fotoknih, plakátů, rámečků, atak dále. Takže vy, kteří jste na tom podobně jako já a letošní Vánoce nestíháte, tady máte tip na skvělý dárek pro rodinu, kamarády, babičku s dědou.., který si po ukončení objednávky můžete vyzvednout už po 24 hodinách na jedné ze 40 poboček piklia. Pokud objednávku nestíháte vyzvednout, piklio vám ji zabalí a pošle poštou. 
Já si od nich budu objednávat fotoknihu a ještě asi nějaký kalendář nebo plakát pro jednu mojí kamarádku.


Obsáhlejší článek dnes bohužel nestíhám, takže alespoň malý tip, abyste věděli, že pořád žiju, ale do komentářů mi můžete napsat, jak se těšíte na Vánoce, jestli už máte vše koupené a připravené, co jste koupili svým nejmilejším (třeba ještě načerpám inspiraci) a jak se máte. 
Zítra snad outfit post. Mějte se nejkrásněji !

6 komentářů:

  1. Nedávno som vyhrala voucher na fotoknihu z ich webu a dnes ju už mám doma a som spokojná :) snáď poteší toho, pre koho je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Eli, přeju ti krásný vánoce, ikdyž strávený v práce :) dárky se u nás moc neřeší. většinou si dáváme jen maličkosti. na mega dary si nepotrpíme. a když vidim jak lidi šílej a jsou jich plný obchody, tak by mě ani nikdo nedonutil ty šílený fronty vystát, ani za nic.
    a napadlo mě jestli nechceš třeba zase poupravit nějaký fotky, když moc nestíháš. pro mě to není problém :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, toje docela dost takhle často tam být to musí být vážně vyčerpávající chápu tě, že nic nestíháš. Kdybych měla tolik času trávit mimo domov asi toho taky moc nestihnu.
    Já jsem nekoupila dárky jeden pátek a měla jsem všechno z krku a docela se mi ulevilo :)
    Přeju ti teda ať máš hezké svátky i když třeba nebudeš doma a měj se nejlíp <3

    OdpovědětVymazat
  4. Co děláš za práci smím-li se zeptat ?:D

    OdpovědětVymazat
  5. Eli, přeji krásné svátky :-)
    Mám strašně ráda tvé outfity!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    With love.

    OdpovědětVymazat
  6. ježiišii, co to máš za práci :D:)) ?

    OdpovědětVymazat