čtvrtek 7. června 2012

Best of you

Díky Pavlínce jsem měla možnost se dostat na koncert Ozzyho Osbourna a tohle je můj outfit. Musím říct, že to byl jeden z nejkrásnějších koncertů, které jsem kdy viděla/slyšela. 


jediná fotka, která se povedla

// handbag - EBAY / shoes - TOPSHOP / skirt - SECOND HAND RADOTÍN / shirt - HM / jacket - SECOND HAND //

Koncet Ozzyho mě neskutečně naladil na koncert foo fighters. Mým největším snem je setkání s právě foo fighters, protože má láska k nim je nevyčíslitelná, ale vím, že to je nemožné, proto za částečně splněný sen považuji jejich koncert. 15.08.2012 bude nejkrásnějším dnem mého života :). 

A ode dneška pod každý post dám jeden song od FF, do té doby, dokavaď tu nebudou všechny. A každý post se bude jmenovat stejně, jako song pod postem. Počínaje dneškem. 




A bonusová fotka s Pavlínkou z instagramu. TADY

33 komentářů:

  1. Nejsi obarvená Elí máš tu ty vlasy nějaký mega super!! Fůfajtračko)

    OdpovědětVymazat
  2. ta fotka s Pavlínkou je skvělá, strašně jí to sluší když se takhle směje :)
    a tahle sukně na tobě vypadá skvěle!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný. Udělala jsi mi velkou radost s FF, moje láska k nim roste stále více a více s blížícím se koncertem. Už aby to bylo. Takže palec hore ;)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to se mi líbí! ještě tvoje outfity doplněné nejlepšíma Foo's? jeee!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. moc vam to slusi :)

    http://www.ivetsperspective.com/
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. krásný outfit! a ta poslední fotka je nejhezčí:)

    OdpovědětVymazat
  9. závist že si byla na tem koncertu !:) jinak pěkný outfit :))

    OdpovědětVymazat
  10. sekne ti to! ty rockerka :))) s PAvlinou ste chutne :)

    OdpovědětVymazat
  11. takhle se mi líbíš nejvíc, sekne ti to v tom křiváku!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý outfit!:), na té poslední fotce vám to moc sluší:*

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherný outfit tobě i Pavlínce vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. toto tričko je úplne nádherné,milujem GNR a páči sa mi tá strakatá sivá :) a veľmi vám to s Paulínou pristane :)

    onewildheart.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ešte dodám že FF mám tiež rada :) Páči sa mi Walk a milujem Pretender <3

      Vymazat
  15. Ozzyzzyzyzyyyy!<3 Byl to super koncert, ale byla jsem na lepším, Maidni loni mě třeba bavili víc, haha:D Strašně Vám to slušelo)

    OdpovědětVymazat
  16. pavlínka je naozaj ešte krajšia keď sa usmieva (:
    na foo fighters máme v pláne s kamarátkou ísť aj keď to nemáme práve po ruke, ale po ceste si pozrieme aj prahu (:

    OdpovědětVymazat
  17. i like this outfit! everything up from waist: tshirt, jacket, necklace are marvelous <3 i'm not sure about these skirt and purse... but as i said: like it *.*

    OdpovědětVymazat
  18. Jé,s Pavlínkou vám to moc sluší,byly byste krásnej pár.:D

    OdpovědětVymazat
  19. SUPER SUPER! to muselo byt skvele!

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ti to sluší. Jsem ráda, že je konečně někdo, kdo poslouchá Foo Fighters :)

    OdpovědětVymazat
  21. Závidím! :)
    Jinak kočko odepíšeš mi kvuli té kabelce?Už sem ti psala! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Elisko, mas moc krasny vlasy. Muzu se zeptat na kolik te tak to prodlouzeni vyslo?Dekuji
    Bara

    OdpovědětVymazat
  23. :D s těma FF jsme na tom stejně, teď budu chodit na tvůj blog poslouchat jejich songy pěkně!

    OdpovědětVymazat