pondělí 23. dubna 2012

THE PERFECT TRESS

Někteří, kdo sledujete můj blog od začátku, si možná pamatujete na jeden z mých prvních postů, o prodlužování vlasů. Tam jsem psala o svých zkušenostech a různých typech a možnostech prodlužování. Jak už jsem psala tam, měla jsem na hlavě snad všechny typy vlasů, všemi možnými druhy prodloužení. Kdo by si článek rád přečetl, najdete ho TADY. Vlastně, nebýt toho článku, asi bych své prodloužené vlasy dnes neměla. Narazila na něj totiž jedna slečna, která mě informovala o vlasech PERFECT TRESS, se kterými začala obchodovat její maminka po svých dobrých zkušenostech právě s touto metodou prodloužení.

No,.. než jsme se domluvily, tak to trvalo docela dlouho, ale hurá, své perfect tress mám na hlavě a ráda bych se podělila o prví pocity s těmito vlasy a případně Vám dala kontakt a doporučení.

Když jsem se o perfect tress dozvěděla, byla jsem celkem na pochybách, protože jsem s jakýmkoliv prodlužováním měla špatné zkušenosti. Každopádně, podívala jsem se na jejich WEB a po přečtení různých názorů a doporučení od lidí, kteří perfect tress zkusili, jsem se rozhodla, že je zkusím taky. Vlasy už jsem tak měla dost zničené po předchozím prodlužování, takže jsem si řekla, že za risk nic nedám. S maminkou slečny, která mi o perfect tress řekla, jsem se domluvila na středu 18.3. Nejhorší bylo se rozhodnout, jakou barvu budu chtít :D. Vzhledem k tomu, že už dlouho sním o zrzavé, jsem si vybrala zrzavou. Nastal ale další problém, a to s tím, že neměli k dispozici barvu, kterou jsem si vybrala. Já ale svou zrzavou měla doma koupenou a tak mi v salónu vyšli vstříc a nabarvili mi vlasy barvou, kterou jsem si donesla. A to jak vlasy prodlužované, tak mé vlastní.
Na prodloužení jsem byla napsaná v 09:0 hodin ráno a barvení, stříhání, nastavení trvalo jen do 11:00, kdy jsem spokojeně odcházela ze salonu.

Vlasy zatím drží, i když se mi jeden pramínek mírně posunul. Trochu jsem se toho bála, ale vzhledem k ochotě salonu, kdy mi jejich asistentka až do práce přivezla náhradní hřeben a lepenku a nabídla se, že vlasy přilepí zpět, jsem přestala být na pochybách. Ve středu jdu ještě k jejich kadeřnici, ráda bych, aby mi vlasy ještě trochu sestříhala, ale zatím můžu perfect tress i jeji salón a vlasy jen doporučit. 

Pokud chcete vědět, jak celá tahle metoda funguje, kouknětě se prosím na jejich stránky TADY, kde to bude určitě lépe popsané, než jak bych to popsala já. Co se cen týče, tak jsou vždy uvedené podle délky vlasů. Perfect tres nabízí 55 cm, 45 cm a nebo 35 cm. Já se rozhodla pro 45 cm a myslím, že je to tak akorát. Cena vždy zahrnuje 8 pramenů a můžete si vybrat, kolik si jich tam budete chtít dát. Já jsem si vzala 3x po 8 kusech, přičemž jeden jsem nevyužila a tak mi jejich kadeřnice založila moji vlastní osobní kartu, kde mi je nechá a až se mi třeba nějaké poničí a nebo je budu chtít vyměnit, tak mi tam dá i ten poslední.

Nechci, aby tento článek byl moc dlouhý a hlavně určitě nezajímá 100% Vás, takže pokud máte jakékoliv otázky, detailnější a nebo jíné, prosím, ptejte se mě na FORMSPRING a nebo koukněte na stránky PERFECT TRESS, kde je vše vypsané.

Do komentářů mi můžete napsat, jaké (jestli nějaké) zkušenosti máte Vy s prodlužováním vlasů a jestli byste do toho šli - či nešli :).

11 komentářů:

  1. zkušenosti zatím nemám ,ale hrozně se těším jak ti to bude slušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zatiaľ nemám s tým žiadne skúsenosti, ale ani sa na nič také nechystám ;)
    Som veľmi zvedavá na tvoje vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som sa na to dala uz davno, nebyt tej ceny.. :P Sama mam hrozne dlhe vlasy takze by mi trebalo tie najdlhsie.. co je este drahsie..

    OdpovědětVymazat
  4. Zkušenosti zatim nemám. Dobrovolně jsem se zbavila 30 cm vlasů, takže ted ani neuvažuju o nákém prodloužení :) Sem moc zvědavá na ty tvoje vlasy, určitě budeš vypaat úžasně! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. já lituju svých dlouhých vlasů, ale musela jsem měla jsem je jak slámu :)
    mě tohle nikdy nějak neučarovalo, ale ty ty vlasy máš skvělé!

    OdpovědětVymazat
  6. pěkný článek :) já sem o tom začala poslední dobou přemýšlet, když si projíždim blogy kde mají slečny krásně dlouhé vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  7. když vidím jak přirozeně to vypadá na tobě a na dalších několika lidech, co znám, docela ráda bych do toho šla! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  8. aaaa si blázen, tohle je snad uplně nejhorší metoda ! měla jsem, než mi to brutálně zacuchalo vlasy, když mi jednou zmokly, pamatuju pořádný chuchvalec vlasů vlastních s prodlouženými, který jsem musela vystříhat.. dodnes mám uprostřed hlavy kratší vlasy, další děs byl pak všechno to lepidlo vyčesávat - už nikdy :(

    OdpovědětVymazat
  9. tieš si chcem dať prelžiť vlasy v blízkej budúcnosti :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak s tím zkušenost nemám. Díky Bohu mám vlasy takové jaké bych chtěla. Husté, dlouhé a kvalitní a jsem za to ráda ;).

    OdpovědětVymazat
  11. já bych si vlasy prodlužovat asi nenechala, rostou mi docela rychle a tak není potřeba :) nikdy jsem tomu moc nefandila, ale ty tvoje vlasy jsou boží! vůbec jsem nepoznala, že jsou nějak uměle prodlužované, takže myslím, že pokud někdo uvažuje o jejich prodloužení, určitě by se u tebe měl inspirovat :)

    OdpovědětVymazat