pondělí 10. října 2011

Introduce myself to the blog

Rozhodla jsem se, že Vám sem napíšu pár bodů o mě a dám sem pár svých fotek, které byly vyfocené během posledního půl roku. Jen tak totiž můžete zjistit, jestli Vás můj blog zaujme či ne. Původně jsem teda chtěla nafotit dnešní outfit, ale to se mi kvůli počasí nepovedlo.

about me : 
  • Bydlím v rodinném domě na Praze 5 (konkrétně v Radotíně ), se svojí sestrou, rodiči a zvířaty
  • Miluju jaro a léto, nenávidím podzim a zimu (možná proto v tomto období nebudou mé outfity tolik kreativní)
  • Neobešla bych se bez - laku na vlasy, tvářenky z oriflamu a sun labela na rty, velice krátkých sukní a šatů (někdy až výstředně), silonek (které nosím téměř každý den), letních věcí, které nosím i v zimě,  mých přátel a rodiny, hudby (zejména pak foo fighters, enter shikari, pendulum atp..), konspiračních teorií, filmu osudový dotek a vanilkové nebe, knížkách my děti ze stanice zoo, pygmalion a nesnesitelná lehkost bytí, foťáku, ginu s tonicem, kafi po ránu, cigaret, jídla z číny a Ev Pavlišové ( které děkuji za pomoc při vytváření blogu )
  • Neuvěřitelně ráda šiju ( své výtvory tady určitě ukáži ) a samozřejmě nechybí moje vášeň ani v DIY
  • Moje přírodní barva je blond, ale vystřídala jsem snad veškeré barvy na svých vlasech (když nepočítám růžovou, zelenou a tyrkysovou :D ) momentálně jsem hnědovlasá, ale doma už mám zrzavý odstín od palette, který chci nabarvit co nejdřív
  • Nejsem uživatelem facebooku a doufám, že ještě dlouho nebudu, přesto, že návrat určitě plánuji
  • Právě jsem odmaturovala na OA Dušní
  • Můj životní sen je život v New Yorku (kde bych se i do podzimu zamilovala)








Ve čtvrtek se pokusím přidat outfit, zítra i ve středu to bohužel nebude možné.

Přeji Vám hezký další týden :)

Žádné komentáře:

Okomentovat