sobota 5. prosince 2015

VIDEO: září 2015

Pendlování mezi dvěma světy (občas mezi třemi, čtyřmi...) mě občas tak zaměstnává, že úplně zapomínám postovat. Takže video ze září 2015 už je sice na youtube delší dobu, ale publikuji ho pro vás až teď :D ehm, o skoro dva měsíce později :D Achjo. No, nevadí. 

Zběsilé září, plné nových rozhodnutí a změn, plné novinek a nových lidí, nových míst a nových zážitků. Září jako rozhodnutí vydat se na jinou cestu životem, plnou nepoznaného. A bylo to skvělé rozhodnutí :). 

BRAVE NEW WORLD výstava
DIVADLO s Aničkou ♥
FESTIVAL TYLOVA LÉTA
BUDAPEŠŤ 
BERLÍN
SETKÁNÍ s Péťou ♥ 
a mnoho dalšího.... tady je moje září 2015, díky všem, kteří v něm jsou se mnou a díky všem, které moje videa baví. 

1 komentář:

  1. Ach bože, to je tak děsně skvělý, že si točíš všechny tyhle momenty <3 Dokonce díky jednomu videu jsem začala poslouchat písničku October <3 :D Máš skvělej hudební vkus.
    A jinak díky ti, protože tohle video na mě dejchlo zářím. To jak jste tam věčně poletovali v triku, to mě zahřálo u srdce a úplně mi to chybí :D A Anička má skvělý písmo. A ty jsi krásná :)))

    OdpovědětVymazat