pátek 9. října 2015

bye bye summer

Stačí i pohled z okna na ty pomalu, ale krásně se zbarvující stromy, aby všem došlo, že léto je už definitivně za námi a nekončící zima před námi. Než ale ta velká zima nastane, máme tu krásné (mnou dříve nenáviděné) období - podzim

Les za naší zahradou pomalu, ale jistě řídne a zahrada se začíná hromadit spoustou listí z ořešáků a to na místo, kde ještě před chvílí stál bazén. Z koupelny mám výhled přímo na zahradu, za níž vykukuje barevný les a strašně mě baví ležet při svíčkách ve vaně a kochat se tou barevností a sychravostí. Ani mi nevadí, že nesvítí sluníčko, mám ho poslední dobou v srdci a lidech, které vídám denně a tak nějak mi dodává energii.

Spolu s létem se loučím i s jeho lehkými, vzdušnými a jednoduchými outfity. Stejně jako s tímto, který mi fotila ještě moje milovaná Nika, která mi bohužel odjela do Španělska :(.  I tak se ale outfit tak trochu pojí s podzimem, protože v ten den jsem mohla Niku a Adélku pozorovat, jak fotí podzimní kolekci pro H&M a strašně mě bavilo tohle všechno pozorovat! Viděli jste výsledek u Adélky na blogu ? 

Jaké roční období je vaše nejoblíbenější ? 


shoes VINTAGE/ bag F&F/ skirt SECOND HAND/ necklace EBAY.com/ sunglasses C&A/ t shirt PRIMARK

photos by Nika Chic

4 komentáře:

  1. Jee ajo, mně v tom náhledu vůbec nedošlo, že jsou to 'tyhle' fotky! A akorát jsem si říkala, jak ti to moc sluší na nich:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný outfit, krásná sukně! A hlavně jsi dokonale popsala podzim - nepotřebujeme sluníčko, když nás dokážou zahřát všechny ty krásné věci okolo nás :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Takúto sukňu som hladala cele leto! a ty ju máš ešte k tomu zo sh ach! :( ale samozrejme krásny outfit a krásna ty! Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat