pondělí 8. června 2015

VIDEO: duben 2015

Další ze série mých měsíčních videí je na světě. Tentokrát (ano TEPRVE!!) za duben, ale i když je s takovým zpožděním, tak doufám, že se vám bude líbit :). To za květen se pokusím dát dohromady co nejdříve, protože mám teď spoustu volného času a můžu se (KONEČNĚ!!) věnovat i věcem, které mě baví.

Duben byl celkem dost hektický, hlavně, co se pracovní stránky týče, takže video je kratší než ty ostatní, ale i tak mám z toho měsíce spoustu zážitků, překrásných chvil a setkání s lidmi, které miluji. Opět je to měsíc, ve kterém se toho spoustu událo, změnilo,... měsíc, kdy jsem opět přehodnotila některá svá rozhodnutí a nebo se naopak utvrdila v tom, že jsem se rozhodla správně. Ať už to vše tehdy bylo jakkoliv, teď už je tu červen, takže duben a ta rozhodnutí už jsou dávno za mnou a já jdu čelit těm přítomným, na které zase budu vzpomínat, až budu publikovat video za další měsíc :).

Teď je jedenáct dopoledne, já piji své druhé kafe, mám za sebou dvě hodiny v autoškole a chystám se do centra, kde pár slečnám prodávám oblečení, které jsem ze své skříně vyřadila. Plánuji se zastavit v nějakém starožitnictví, protože sháním nějaké pěkné rámy, kterými bych si vyzdobila pokoj, který jsem si nedavno konečně natřela na bílo :).

Jak se máte vy ? Máte nějakou speciální vzpomínku na duben ? Líbí se vám tahle moje videa ? Mám v nich pokračovat ?

přepněte si video do HD

♥♥♥

2 komentáře: