středa 17. června 2015

okamžiky

Pamatujete na všechny ty posty plné random fotek ? Bývávaly tu velice často a já je zbožňovala. Ani nevím, kdy vlastně jsem je přestala dělat a proč, ale zjistila jsem, že mi to vážně chybí (chyběly i vám ?) a ráda bych je občas zase někdy publikovala. Vzhledem k tomu, že se mi rozbil foťák (ano, moje nešikovnost je vážně fascinující, aneb, když Elišce spadne foťák, tak jedině na kamenné schody, že ?), opravený bude až za 14 dní, takže bohužel nemůžu přidávat outfity tak často (kdybyste věděli o někom, kdo by mě byl ochotný vyfotit, sem s nim ! :D). Já teď zkouším přijít na to, jaké jiné články by vás ještě zajímaly (klidně mi napište tipy na můj ask TADY) . 

Co se týče těhlech fotek, většina jich je mobilových, některé se objevily i na mém instagramu a nebo facebookové stránce blogu. Některé jsou dokonce i půl roku staré, ale tak, snad i tak vás budou bavit :). Včera jsem se připojila do #100happydays challenge (Verunce děkuji za inspiraci), takže fotky budu denně přidávat na instagram s tímto hashtagem. Zapojil se i někdo z vás ? :) 

// SLAPY // 

// Paňmáma kouká do okna // plavíme se po Vltavě // jen ten nejlepší vám pošle kytku do práce ♥ // spousta bonbónů //


// největší deštník na světě // Chapeau // výletík // selfie shit // 

// Votvírák s mojí ♥ //

// tohle bylo nejskvělejší // GIN bez tonicu // polaroidová láska // WELSH //

// room detail // 

// sekáčujem // pipi copatá // Martínek a naše filmové večery //

// snapchatování // Vypsaná fixa // malujeme mi pokoj na bílo // 

// ŠUMAVA //

// koncert v CROSSU //

// netušim // lodičky na ŠVP // Grébovka s mojí ♥ // s Lukášem rádi pijeme víno //

// Masarykovo nádraží // zrcadlové bludiště // konečně zase s nima ♥ // CROSS //

// OKAMŽIK // 

// jsme obarvené, ostříhané a spokojené // 

// oblíbené kalhoty // od Davího ♥ // whiskey time VOTVÍRÁK // selfie shit vol2 //

// snídaně od Evičky ♥ // snapchatuju // fascinující // miláčkovská ♥ //

// obě jsou nepovedené, ale obě miluju // 

// maminky kytičky // pozdrav ze stanu - a nevim, proč jsou obráceně, nevadí // 

// VINOHRADY // děti a jejich radosti // maminky kytičky // blbneme //

// tohle ♥ //

// turistickej den s 20 km v nohách, Pražský hrad // P I V O // miluju bublifuky, jsou uklidňující // 

// každodenní několikahodinové rozhovory // snapchatuju // na výletě v Kadani // 

// PRAHA // 

// s Lukášem před METRONOMY // a taky v ND na Rusalce // krása Adršpachu // ♥ // 

// bordel // 

// blbneme // jezdíme na lodi // jezdíme i přívozem // a taky pijeme (Danči se vešla jen do půlky :D) // 

// děti vyráběly z bahna a trávy // 

// Keysinka ♥ // DEN MATEK // chybíte mi ♥ // Adršpašské skály // 

// jeden z nepublikovaných outfitů // 

// zachraňujeme  ptáčka // nohé nohy, jak by řekla Ev // whiskey time // noční hovory s Ondrou //

// maminky nejkrásnější kytičky //

8 komentářů:

  1. Já uplně zbožnuju tyhle články a ještě víc tvoje fotky♥ Určitě dělej častěji!!

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem takéto momentky z bežného života ♥ Budem sa vždy tešiť na podobný článok!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, rob častejšie takéto posty <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje fotky su proste kúzelne! Nevymenitelne okamžiky je krásne mat zaznamenane ❤️ Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, krásné, krásné! Rozhodně takové posty dělej častěji <3 Zátiší s Jackem a "skobrou" mě zabilo, dlouho jsem neslyšela :D

    OdpovědětVymazat