středa 5. listopadu 2014

i am different


Fotím, píšu, natáčím, čtu, zpívám, tančím, vařím, jím, ležím, piju hektolitry kafe, plánuju, realizuju, běhám, cvičím, pracuju, nakupuju, shlížím filmy, směju se.... ŽIJU. 

Tričko s nápisem I am different teď naproto vystihuje všechno, takže, jakmile jsem ho v ZAŘE viděla, věděla jsem, že patří mně. Navíc se dá nosit i jako šaty, což je super :). 

Jaký nápis by teď nejlépe vystihl vás ? 


shoes ZARA/ pants C&A/ shirt ZARA/ bag LINDEX/ hat C&A/ jacket VINTAGE/ sunglasses EBAY.com

photos by Pavlína

6 komentářů:

  1. Tricko v Zare s takymto napisom je podla mna paradox. Pravdepodobne si ho kupi milion ludi a vsetci sa budu citit strasne alternativne. Pomaly sa z tej inakosti podla jedneho konceptu stava mainstream.
    Aaa.. naposledy ma zaujal napis na jednom ciernom tricku v Pull and Bear ze..The darker the tee, the brighter you seem :)
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  2. Skvele kalhoty ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi prostě bohyně. ♥ Tvůj styl by se měl zapsat do dějin. Jsi nádherná. :3

    HAIR IN DA STREET

    OdpovědětVymazat
  4. To já bych přímo v tuhle chvíli potřebovala tričko s nápisem Tired, nebo Napiš ten email, jinak nebudeš mít bakalářku :D Jinak moc ti to sluší, hrozně se mi líbí ty kalhoty .)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat