sobota 16. srpna 2014

everytning she wants

Vzhledem k tomu, že jsem teď byla celkem v časovém presu, přicházím s poněkud staršími outfity (tak týden, možná dva), no, snad vám to nebude vadit. Alespoň teď můžu zajistit post téměř každý den :D. 

Na jeden ze svých nejlepších sekáčových úlovků rozhodně pasuji tento "baloňák", který jsem našla v sekáči v Radotíně za úžasných 40 Kč. Za tu cenu jsem ho tam rozhodně nechat nemohla a po chvilce k němu přibyl ještě jeden, ten vám určitě také ukážu :). Celkově jsem si tento trend dlouhých kabátů, baloňáků a nebo trench coatů oblíbila. Až se sama divím, vzhledem k tomu, že jsem dost malá, nikdy jsem se v něčem tak dlouhém necítila. Zbytek už znáte, možná až na tenhle top, který nosila moje maminka ve svém mládí a chystala se ho vyhodit zrovna ve chvíli, kdy jsem byla poblíž. Když jsem viděla ten skvost, kterého se chce zbavit, pokoušely se o mě mdloby, takže jsem ho rychle sbalila s myšlenkou, že "ten se ještě někdy bude hodit". A hodil. Jen škoda, že se tak muchlá :(, a to jsem ho před odchodem z domova pečlivě žehlila... 

Mějte krásný zbytek víkendu !



shoes - MANGO/ shirt - VINTAGE/ coat - SECOND HAND Radotín/ bag - CAMDEN market, London/ hat - SECOND HAND GARAGE, Berlin/ sunglasses, pants - H&M

photos by Pavlína

7 komentářů:

  1. ten kabát je výbornej! na takovej narazit, beru ho taky všema deseti! :D a zbožňuju tyhle tvoje kalhoty ♥

    OdpovědětVymazat
  2. ten kabát a top působí tak hezky něžně, ale ty botyy ♥ ty tomu zase dávaj ten tvůj styl

    OdpovědětVymazat
  3. je dobře, že jsi zase začala psát baví mě to číst a look je božííí

    OdpovědětVymazat