pondělí 2. června 2014

hideaway


KONEČNĚ !!
Mám pro vás připravených spousty článků, ale bohužel, nějak mi čas, internet a okolnosti nehrají do noty. Byla jsem teď týden mimo Prahu a když jsem přijela domů, tak nám elektřina vyhodila wifi, takže jsem ráda, že přidávám alespoň tohle. Podobný outfit sem měla na sobotním pop upu, který jsme pořádaly společně s Pavlínou, holkama z A cup of style a Kamilou a Klárou z blogu kamilaklara.com. Mimo jiné jsem se seznámila s úžasnou Danielkou a po delší době viděla Aničku. Celé se to, myslím, moc povedlo a já si to náramně užila, vychutnala si výbornou kávu z cafe neudstadt a pobavila se se skvělými a stylovými lidmi. Něco z toho, jak to celé probíhalo, můžete vidět u holek z acupofstyle na blogu, je tam i krátké video :). 


skirt - FF/ jacket - VINTAGE LONDON/ sweater, sunglasses - HM/ bag - ZARA/ hat - VINTAGE BERLIN
photos by Pavlína

6 komentářů:

  1. Skvělý outfit!!! :) Sluší ti to! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Eliško, ty jsi milá!
    Krásný, hlavně ten náhrdelník (jen, škoda, že se k němu váže takový smutný příběh :/)! :)

    OdpovědětVymazat
  3. super, není co vytknout :) ta sukně je moc hezká :)

    www.freckledstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne :) <3

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat