pondělí 14. října 2013

smile


Tyhle boty už mám bezmála tak rok a půl, dovezla jsem si je z londýnského topshopu a měla jsem je na sobě tak 5x v životě :D. Teď jsem je ale po dlouhé době vytáhla a nedokážu je sundat z nohou. Momentálně je střídám s těmi flatforms moccasins. Je to divné se vidět bez creepers :D ani nevím proč, ale už jsem je tak 4 měsíce neměla na nohou a daleko radši teď nosím jiné boty. Stává se vám to také, že máte nějaký ultra mega oblíbený kousek a najednou ho přestanete nosit ?
Co se týče outfitu, je to taková podzimní klasika. Sukni jsem si zamilovala hned v první chvíli, kdy jsem ji viděla v reklamě na F&F. Plánuji si pořídit ještě další věci s kostkovaným potiskem. Moc by se mi líbily nějaké kostkované kalhoty, nejlépe do zelena a takové ty zkrácené, jestli víte, co myslím :). 









shoes - TOPSHOP/ skirt - F&F/ sweater - H&M/ jacket - VINTAGE/ clutch - ZARA


19 komentářů:

  1. NÁDHERA!<3
    tohle jse tvůj nejlepší outfit ever!

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden z nejlepsich outfitu! Plus krasny fotky. Plus ti to vsude moc slusi :)

    OdpovědětVymazat
  3. boty sou super!! a kalhoty bych taky takové chtěla, jakékoliv kárované :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý outfit!!! :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  5. Eliško, sukýnka moc hezká, boty výborné, všechno ostatní velmi citlivě zladěné, ale celkově SUPER,tvůj nejlepší outfit.
    Marienka

    OdpovědětVymazat
  6. písnička skvělá a outfit nejlepší <3

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty jsou nádherný ..já bych je taky nesundala :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. krasný, klobouk nejhezčí :_)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, přesně ty zelené kostky v kombinaci s modrou a třeba takové volnější chci straašně moc sehnat!

    OdpovědětVymazat