čtvrtek 26. září 2013

blind

Po oranžové rtěnce koukám už celkem dlouho, ale doposud mě žádná nezaujala natolik, abych do ní vložila nějakou investici. Vyzkoušela jsem jich v různých parfumérkách, drogérkách a jiných obchodech několik, ale vždy byly buď málo výrazné nebo naopak moc, další zase dlouho nevydržely na rtech a v neposlední řadě jsem vyzkoušela i takové, na bázi lesku. Ať byla za 500 Kč a nebo za 50 Kč, vždycky se mi na ní "něco" nelíbilo, takže jsem si ji ve finále nekoupila. 
Bohudíky jsem jednoho krásného dne zabloudila do háemka, abych si tam koupila zimní kabát (určitě ho brzy uvidíte v outfitech), a zahlédla tam tuhle skvělou rtěnku. Je přesně podle mých představ, cenově přijatelná (myslím, že stála 120 kč ?), dostatečně hydratační, výrazná a v barvě, kterou jsem si představovala :). Nechci zatím moc experimentovat, takže jsem k ní zvolila klasickou, celočernou jednoduchost, kterou jsem doplnila o šedou mikinu, omotanou kolem pasu.







cap - F&F/ shorts - vintage LEVI´S/ shirt - H&M/ sunglasses - EBAY.com/ bag, shoes - ??

photos by Pavlína


14 komentářů:

  1. Krásné fotky a outfit, rtěnka se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. černá je prostě skvělá a ten akcent rtěnky je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nejlepší co na tobě vidím ! Tohle ti strašně moc pasuje !

    OdpovědětVymazat
  4. já chtěla podobnout na léto, ale nikde se mi taky žádná jako tobě nelíbila úplěn a teď na pozdim mě zase už víc lákajá tmavé :D moc ti to sluší!!!
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  5. Nevim proč, ale hrozně mi připomínáš nějakýho tajnýho agenta :D

    OdpovědětVymazat
  6. nemůžu si pomoct, ale ty brýle, to je láska na první pohled<3333

    OdpovědětVymazat
  7. Perfket. Černá s černou je stejně nejlepší.

    OdpovědětVymazat