úterý 11. září 2012

juggernauts

Miluju svetry, to všichni víme, ale ještě víc je miluji jen tak k holým nohám :). Dělá to podle mě úplně skvělý kontrast :). Jinak tuhle tašku jsem si koupila v Berlíně na blešáku. Hned, jak jsem ji viděla, tak jsem věděla, že je vyrobená přímo pro mě :).












bag - FLEA, Berlin/shoes - LONDON, Camden/sweater - ZARA/sunglasses - C&A

37 komentářů:

  1. snad nohám ne :)

    OdpovědětVymazat
  2. hezké Eli, toto je přesně tobě ušitý outfit..akorát, co to vidím za změny s vlasama? Nebo se mi to zdá? Jo a krásně se směješ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že za chvilku z ní bude zrzka :)

      Vymazat
    2. vlasy mám teď ve své délce. ty nastavené jsem sundala, právě kvůli barvení, dnes je zase budu nandavat, akorát tady ještě nemám tu barvu, kterou jsem se barvila, a bohužel, chtěla jsem úplně zrz, ale chytlo mi to tmavě :(

      Vymazat
  3. máš krásně sladěný náramky :D

    OdpovědětVymazat
  4. taky se mi líbí svetr k holým nohám, akorát to tak nosím jen málokdy, je mi buď vedro, nebo zima:D
    a taška je perfektní:) teď lituju, že jsem se v Berlíně na žádný blešák nezašla podívat

    OdpovědětVymazat
  5. máš pod tím něco? jinak takhle se mi to líbí, díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  6. !!!!!!!!!!!!!!! nejlepsi, boze, uaaau

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosim rada bych o tobe udelala ten clanek.tak jestli bys odepsala na otazky :) byla bych ti moc vdecna

      Vymazat
  7. krásny outfit,tie náramky sú skvelé hlavne tie s lebkami,to máš asi tiež z nejakých trhov alebo tak že ?

    OdpovědětVymazat
  8. the velvet underground!!!
    a inak juggernauts zbožňujem, vlastne zbožňujem ES celé

    OdpovědětVymazat
  9. sluší ti to, na předposlední fotce jseš superkočka))

    OdpovědětVymazat
  10. tohle je skvělý mě se líbí i s černýma silonkama a vlasy nejlepší, taky chci takovou zrz!
    jinak se mi normálně dneska zdálo o těch náramcích s lebakama, uplně živý sen nakoupila jsem si jich asi dvacet :d

    OdpovědětVymazat
  11. moc ti to sluší ta taška je skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  12. aaa vypadáš úžasně tenhle styl se mi strašně líbí a zvlášť k tobě se mi hodí :)
    potřebuju taky nějaký mega dlouhý svetr!
    líbí se mi to s těma creepers hlavně a taška je úžasná a náramky ještě víc!!
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná jsi, tohle ti moc sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Přemýšlím o koupi podobných bot:) Jiank máš pravdu, je to fakt hezký vzít si svetr bez ničeho:) Ještě potřebuju sehnat dlouhý svetr :D A moc ti to sluší:))

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Já si to na sobě nedokážu představit,ale na tobě to vypadá fantasticky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle ti sedí úplně nejvíc ;)

    OdpovědětVymazat
  17. VA&Nico!! ♥ Jupí! Chci tu tašku!

    OdpovědětVymazat
  18. áno, svetre ! ♥ .. a tá taška je perfektná :)

    OdpovědětVymazat
  19. ty jsi fakt jediný člověk, u kterého se mi creepers vyloženě líbí a u tohoto outfitu jsou boží <3 jsi nádherná

    OdpovědětVymazat
  20. Já chci Tvoje nohy! :) A hned :). Protože by mi to potom slušelo jako Tobě :). Prostě dokonalost.

    OdpovědětVymazat
  21. krásný outfit :) tvůj styl je prostě úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  22. 2. fotka nejlepší! strašně ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  23. Velvet Underground! Ten warholův banán na tom outfitu úplně září! Boží boží boží! :)

    OdpovědětVymazat