středa 8. srpna 2012

rock for people - day 2

Post s další várkou fotek z rfp. Je mi líto, že většina jich se smazala. Ale aspoň pár se jich podařilo zachránit a tady jsou :). Jsou zdruhého dne a z toho třetího přidám zítra :).




Vám, kteří jste mi doporučovali restaurace v HK moc děkuji, nejlepší jídlo za nízké ceny :)

 Moje princezny
 ZANA mě opravdu pobavila :D

25 komentářů:

  1. moc se mi ty fotky líbí, jsou super :)!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc vám to všem sluší! :)

    A ty Tvoje vlasy s šátkem? B-O-M-B-A! want it!

    OdpovědětVymazat
  3. Eliška, ty si proste krásna! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty si tak krásna, keď sa usmievaš! :)
    Inak tá slečna na poslednej fotke napravo nie je náhodou tvoja sestra? Strašne sa mi na seba podobáte :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju :)
      nejvetsi sranda je, ze moje sestra je ta uprostred :D

      Vymazat
    2. :D ... taky bych nerekla

      Vymazat
  5. skvělé fotky, příští rok už jedu taky!

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky!:)
    příští rok bych se na RfP konečně taky chtěla podívat, plánuju to už několik let, ale pokaždé mi do toho něco vleze:D

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky, všem vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky, sluší vám to holky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zana :D Moc vám to sluší a krásné fotky.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky,som veeľmi rada že opäť bloguješ,už mi tvoj blog chýbal !:)

    OdpovědětVymazat
  11. Zana hahaaaa! :D je super že jsi zpátky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Super fotky, pristane vám to na nich :) A tá Zana :D :D :D:D

    OdpovědětVymazat
  13. draha, ty jsi slepa? jsi tak strasne nadherna! a tyhle festivalove fotky te delaji jeste krasnejsi, uplne z tebe citim tu atmosferu! <33

    OdpovědětVymazat
  14. Ja som som si tiez myslela, ze ta tmavovlasa kamoska je tvoja sestra! Velmi sa podobate! :D

    OdpovědětVymazat
  15. vážne sa s tou kamarátkou podobáš :D a so sestrou ani nie (: a tá zana! :D

    OdpovědětVymazat
  16. trapná krávo :DD

    OdpovědětVymazat
  17. Trošku neaktuální..když RFP byl před měsícem :-D

    OdpovědětVymazat
  18. tyjo, elisko! jste vsechny strasne krasny)))

    OdpovědětVymazat