úterý 10. července 2012

a little bit of RFP 2012 - day 1

Něco málo z nezapomenutelných a krásných momentů na rock for people :). Omlouvám se, že je těch fotek tolik, ale nedokázala jsem vybrat. Zítra vám ukážu fotky z druhého dne a pokud budete chtít, tak pro vás sestříhám nějaká videa, ale nejprve musím zjistit, jak se to dělá :D 


domu limuzínou :DD

moje holky ♥



v kotli na the subways mi ostatní rozdupali boty a brýle :D stálo to za to !



to pivo už nikdy nechci vidět :D vypila jsem jich tam snad 30 :D

  a s  Terezkou ♥ (www.terezamikulkova.blogspot.cz)


takhle naše boty/nohy vypadaly 24 hodin denně (i hůř)





ňuňuu ♥
parta hyc :D



the sisters love ♥


To je tedy pro dnešek vše. Do komentářů mi můžete poradit, jak na ty videa a napsat, jestli jste také byli na rfp a jak se vám tam líbilo :).

Mějte se krásně a já se zítra ozvu s další várkou fotek. 

26 komentářů:

  1. skvěly fotky!!
    chudaci creepers a máš supr vlasy! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem ti někdy řekla že miluju tvoje vlasy? :D
    Jinak skvělý fotky, muselo to být super!

    OdpovědětVymazat
  3. si nádherná, musel to byt dobrý zážitek, hned bych tam jela s tebou !

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám na to pivo stejnej názor.. už nemůžu ani cítit lemona, tak jsem tam taky pořád pila grep a na toho už mám alergii taky.. :D Já si asi nejvíc užila koncert Two doors cinema club a hned potom samozřejmě The Kooks.. akorát jsem se strašně těšila na Junk of the Heart a voni to nestihli.. :((

    OdpovědětVymazat
  5. Slyšela jsem,že jste neměli moc dobrý počasí,no.:/ Ale i tak doufám,že jste si to užily! :) A to pívo miluju.:D

    OdpovědětVymazat
  6. Anna je dobrá, že měla světlé šortky :D

    OdpovědětVymazat
  7. O tom, že to muselo být skvělý nemůže být tedy pochyb :))

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky! Je vidět, že sis to tam užila:)Supr outfit a vlasy :))

    www.stylebydeer.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásna si na všetkých fotkách :)
    Určite ste si to poriadne užili :)

    strayalley.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. muselo to být skvělý! krásný fotky:)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, to je moc pěkný článek :-)
    A máš boží vlasy! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. chudinky creepers :D
    a fotky jsou skvělé, nejlepší vlasy!

    OdpovědětVymazat
  13. nejkrásnější vlásky máš ;) a s těma videama ti fakt neporadím :((

    OdpovědětVymazat
  14. Prvá fotka je úplne úžasná, tie vlasy vyzerajú neskutočne :) A topánky pobavili veľmi,ale mohlo to byť ešte horšie :D Keďže mám RFP strašne ďaleko, tak som nebola. No vyzerá to úžasne, raz by som tam rada išla :)

    OdpovědětVymazat
  15. Áhoj, psala jsi mi, že máš taky chuť skončit. Chci ti k tomu říct "vzchop se!" :). Hodně jsem nad tím přemýšlela a ukončila to slovy "Natřem prdel těm zazobaným princezničkám! My jsme královny sekáčů!" :D

    OdpovědětVymazat
  16. čím víc fotek, tím líp :) a jsou fakt moc povedený :)

    OdpovědětVymazat
  17. predposledná fotka <3

    OdpovědětVymazat
  18. ZÁVIST!
    A ten tvůj křížek je nejlepší!)

    OdpovědětVymazat
  19. tak strasne me sere ze jsem tam nebyla../ holt no money no funny) a ty sis to skvele uzila, bozi fotky!

    OdpovědětVymazat
  20. woww vypadáte bezvadně! doufám, že se tam dostanu příští rok, jestli ovšem příští rok nějaký rfp bude, snad ano!

    OdpovědětVymazat
  21. bože, jsi tak extrémně božsky fesťáková! <3 na ten sprej na vlasy jsem dnes koukala, ale měli jen pastelovou růžovou, tak jsem radši nic nebrala.. ale když vidim ty tvoje vlasy, tak bych za ně dala všechno!!! <3

    a já videa sestříhávám ve Windows Live Movie Maker.. je to lehký a vypadá to vcelku dobře, když si s tim pohraješ :) tak doufám, že se do nějakého videa pustíš! :)

    OdpovědětVymazat
  22. haha to grepové pivo už taky nemůžu ani vidět :D mám ho skoro každý den :D

    jinak super fotky!!!

    OdpovědětVymazat