sobota 12. května 2012

Asymmetric flowered dress

Téda, když se koukám na poslední looks z mého LOOKBOOKU, až je mi smutno z toho, že tam převažuje hlavně černá, černá, černá. Na tu já jsem nikdy nebyla vysazená a naopak jsem si zakládala na kytkách, různých vzorech, barvách a černá se v mém šatníku příliš nevyskytovala. Bohužel, nějak se "něco" ve mě změnilo, a po příjezdu z Londýna jsem se dala na černou, kterou jsem si právě tam zamilovala. 

Květiny a vzory mi ale stále chyběly, a tak jsem se nemohla dočkat, až si obléknu tyto šaty, které jsem si kupovala někdy v březnu. Byla to první asymetrická věc v mém šatníku, někteří si možná dokonce pamatujete na new in právě s těmito šaty :). No, každopádně, do pátečního vedra byly jako dělané. 









//  dress - PULL AND BEAR / handbag - ?? / shoes - NEW YORKER //

Jinak se mi doma za pár týdnů nashromáždilo docela dost nových věcí, takže zítra se těšte na new in. Mějte krásnou neděli a do komentářů mi můžete napsat, zda-li slavíte den matek a co svým maminkám kupujete :). Já ji asi pozvu na večeři ! 

52 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. mám ho už déle, takže si to nepamatuji přesně, ale myslím, že HM :)

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou skvělý! Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný šatky a klobouk ! zatím outfit který se mi na tobě líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása :)

    http://www.stylebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jé ta fotka jak se směješ!:))
    jinak byly jste na šlapadlech?.)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná jsi, ty šaty mi k tobě moc sedí!:)

    OdpovědětVymazat
  7. sluší ti to :)
    já budu pro maminku dneska péct buchtu, snad to dopadne dobře:D

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné šatičky :)


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten klobouček ti moc sluší :-ú

    Já jsem mamku pozvala na kafe a dnes jí udělám snídani ve formě palačinek, dárky jako takové mi přijdou zbytečné, večeře je super dárek, tak si jí užijte ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný outfit moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  11. Vidiš, hned musím běžet dát mamce dárek, haha) Ty šatičky jsou skvělé!)

    OdpovědětVymazat
  12. doma v kalendáři, že je den matek minulý týden a tak jsem jí dala dárek už minule, dneska už prý žádný nechce ;)
    ty šaty jsou super, jen se mi nelíbí ty kapsičky? na prsou ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty šaty jsou fakt nádherné! :))

    OdpovědětVymazat
  14. si uplne krasna, ten make up, vlasy aj obocie :) je super, ze si si vzala k srdcu vsetky rady, vypadas fakt krasne :))

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne sú tie šaty :) a celé ti to veľmi pristane ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Miluju tvůj úsměv a vlasy. Šaty jsou dokonalé! ;)

    Rozjíždím nový blog a jste všichni zváni. Budu moc ráda když se přijdete podívat ;)
    http://makesbeliave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle outfit je úžasný:) Ty šaty^^

    OdpovědětVymazat
  18. Ty šaty jsou krásné a tenhle střih ti strašně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  19. ty šaty jsou prostě skvělé!
    a vlasy tady máš uplně nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  20. To jsou ale krásné šatičky! :-)
    Jsi kočka

    OdpovědětVymazat
  21. moc hezký šaty a uplně super klobouček! taky takovej potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ty šaty jsou opravdu krásný,ale nelíbí se mi jak mají ty černé kapsy...

    OdpovědětVymazat
  23. panečku,tohle je hezký,holčičí a letní. super!

    OdpovědětVymazat
  24. aaaa ty jsou perfektní! moc ti sluší a moc se mi líbí ten kontrast kytiček a černých kapsiček :)
    byly by pěkné a kyby nebyly asymetrické!
    na new in se těším :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  25. samozřejmě, že Den matek slavím :) mamince jsem letos vyrobila rámeček s naší fotkou z Paříže a oblepila ho železnýma matičkama, když je to ten Den matek ;)
    moc Ti to sluší, Eli! :)

    OdpovědětVymazat
  26. ty šaty jsou úžasné!! sluší ti to moc:)

    OdpovědětVymazat
  27. uzasny saty, kabelka.. no vlastne vsechno je skvely! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ty šaty jsou skvělé, kabelka taky! :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  29. Wow, s tím kloboučkem ti to neskutečně sluší, Eliško!!! Parádní outfit ♥

    OdpovědětVymazat
  30. ty šaty :O jsou krásný !
    a tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  31. Boží šatičky! skvělá kombinace s tím slamákem, vypadá to tak romanticky:)

    OdpovědětVymazat
  32. Bože, tenhle outfit je dokonalej.<3
    Eliškoo, já tě miluju. Vadilo? budu nejšťastnější!:)) A i já doufám, že spolu strávíme podobný čas na RfP. :))

    OdpovědětVymazat
  33. Šaty ti neskutečně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  34. v těch šatech jsi tak nádherná!:)

    OdpovědětVymazat