neděle 19. února 2012

Spring favourites

Dnes mám pro Vás článek, který slibuji už dlouho. Jedná se o mé oblíbené kousky oblečení, které budu nosit toto jaro. Od každého druhu jsem vybrala pár kousků, není to někdy úplně to, co si představuji, ale bylo dost těžké najít na internetu alespoň něco, co se tomu minimálně podobalo. Proto pod každý obrázek trochu rozepíši, jak moc se oblečení podobá mým představám :). Upozorňuji, že toto není wishlist, hodně věcí z toho, co tu budu prezentovat už doma mám (samozřejmě né to samé, ale buď téměř totožné a nebo podobné), tak abyste si nemysleli, že jsem se zbláznila :D. A o věcech, které si plánuji pořídit napíši víc. 

 SHOES



Co se týče bot, tak těch je opravdu dost, ale jaro bude dlouhé a hodně z nich využiji i v létě. Chelsea boots, ty jsou pro mě jasnou volbou, momentálně boty, které si chci nejvíce pořídit. Podle mě se hodí téměř ke každému outfitu a jsou pohodlné. Další na řadě jsou mokasíny, těch mám doma asi dva páry, a proto, že nemám moc ráda baleríny, jsou pro mě skvělou volbou. Klasické tenisky, nemám co dodat, ty jsou potřeba pořád. Pak už jsou tu jen klasické boty na podpatku, sandále, biker boots a  klasické uzavřené boty na podpatku. K čemu bych ráda něco řekla jsou creepers. Do těch bot jsem se naprosto zamilovala a to konkrétně do tohoto designu (který je na obrázku). Každý, kdo zná blog LE HAPPY je musí zbožňovat. A když jsem viděla, jak moc sluší Ceady, neodolala jsem a rozhodla se, že si je také pořídim. A další položkou, kterou bych si ráda odškrtla ze svého dreamlistu jsou jc lita boty. Přesně tyhle, co mám na obrázku.

JEANS
U kalhot sázím na klasickou černou a modrou barvu. Ráda bych si pořídila zelené, přesně v téhle barvě a také tmavě šedivé, které už mám vyhlídlé v topshopu :). Když byste viděli někde tyto zelené, budu ráda za každou radu. A také samozřejmě budu nosit legíny, jak vzorované, tak černé. 

SWEATERS

Kdo čte můj blog, tak ví, že jsem naprostý blázen do svetrů. Nedávno jsem jich napočítala 68, ano, neuvěřitelných 68 svetrů :D Takže určitě se jich hodně objeví v MY SALES, protože už je nemám kam dávat. Budu nosit různé tvary, vzory, velikosti, které budu kombinovat s jinými kousky :). Co mi ale ještě chybí k mém svetrovému štěstí je tento zlatý z háemka. 

BLAZERS/JACKETS
Dalším vrškem jsou bundy a blazery. Sázím na klasický křivák, mám doma černý i hnědý, takže budu nosit oba. Ve stejných barvách mám doma i klasické kožené bundy, takže i ty na mě uvidíte. Pončo doma žádné nemám, ale doufám, že nějaké seženu, protože se mi to strašně líbí. Mimo jiné jsem obrovským milovníkem džínoviny, takže džínové bundy a vesty budete v mých outfitech vídat často. A nestárnoucí klasika v podobě blazeru. Na ty už se těším :)

SHIRTS

Košile, topy, trička, tílka,.. k tomu nemám co dodat :) Určitě budu nosit průsvitné topy a košile, kapelová trička a "topy", co jsou na obrázku v poslední řadě, naprosto jsem si je zamilovala Budou úžasné ke kraťasům s vysokým pasem a sukním. 

SKIRTS
Jsem obrovským, ale opravdu obrovským milovníkem sukní i šatů, takže tohle je jen slabý odvar toho, co budu nosit. Sukní a šatů mám doma asi milion, různé tvary, druhy, střihy, barvy, velikosti. Nosím je asi nejvíce. Strašně se mi líbí vzorované, jakkoliv vzorované. 

DRESSES

Šaty, další závislost, stejně, jako sukně. Dalším pravidlem je, že čím kratší, tím lepší. Bohužel je pro mě nadlidský výkon sehnat šaty, které budou tak krátké, aby mi to vyhovovalo. Většinou totiž objevím dokonalé, ale příliš dlouhé. 

SHORTS
Šortky jsou nejlepší s vysokým pasem. Vlastně bych si na sebe už ani jiné neoblékla (třeba časem změním názor). Těch mám doma taky miliony. Většinou jsou to ustřižené levisky za 30 Kč ze sekáče. Nejvíce mám džínových, ale miluji i kožené, látkové a různě vzorované :). Budu ráda, když se tuto sezónu v mém šatníku objeví nějaké hotpants. 

BAGS
 
Ta poslední kabelka z romwe je nejlepší na světě ! Zbožňuju ji a doufám, že bude co nevidět moje. Co se týče toho ostatního, tak psaníčko, to sháním už dlouho a plánuji si pořídit minimálně dvě. Začíná mě bavit leopard (což nechápu, protože jsem ještě před nedávnem prskala při pomyšlení, že bych měla mít na sobě něco leopardího), ale budiž, takže kabelku jako doplňek s leopardem na mě určitě uvidíte.
 ACCESSORIES


Dopňky. Prstýnky, řetízky, hodinky. Většinu z toho mám, ale určitě do mé sbírky něco přibyde. Vyžívám se ve slunečních brýlích, takže, pokud bude svítit sluníčko, určitě je na mě uvidíte často. A klobou k? Mám doma 4, různé barvy a tvary, pro mě nejlepší doplňek, i když je pravda, že je spíš letní než jarní, proto si plánuji pořídit ještě klasickou černou "buřinku". Dalšími doplňky budou šály, šátky, brože, atp.

Zítra Vám z těchto kousků sestavím pár konkrétních outfitů, které já určitě budu nosit :) 
A ještě bych chtěla poděkovat Suzí, která udělala článek o svých oblíbených blogerkách a já jsem byla mezi nimi. Je to pro mě neskutečná pocta, protože blog Suzí je jeden z mála bezoutfitových, který mám ráda. Podle new in postů, její styl je asi trochu jiný než můj, ale přesto mi na jejím blogu příjde něco zajímavého, takže jsem pravidelným čtenářem. Děkuji <3

22 komentářů:

  1. Tak z toho bych si určitě taky vybrala! Je tu spousta krásných kousků:) Těším se na konkrétní outfity:)

    OdpovědětVymazat
  2. zelené džíny mají v New Yorkeru :) já už si je pořídila a jsou strašně pohodlné :)

    OdpovědětVymazat
  3. ooo bože já chci jaro! dost ses mi trefila do vkusu:))

    OdpovědětVymazat
  4. skvěle jsi to zpracovala:) ..já si na jaro musím pořídit nějaký křivák!

    OdpovědětVymazat
  5. krasny veci! taky uz se moc tesim!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty věci ti tak hrozně závidím!
    Miluju je všechny!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. tak závislák na svetrech?:D já asi taky no.....jenom za posledních několik měsíců mam víc než třicet novejch kousků

    zelený kalhoty ted maj skoro všude (aspon já na ně fakt všude narážim:D), bohužel mi žádný ještě nesedly...skinny, co nejsou skinny, nebo to bylo velikostně mimo....bud mam smůlu nebo nekonfekční postavu

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  8. Tak z tohto by som si určite niečo vybrala aj ja a možno aj väčšinu :D

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektný článok ! :) Všetko krásne

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. na ty jedny wedges ze zary jsem taky koukala a bílý blazer taky plánuju :)
    jinak super seznam, všechno si klidně poříď, bude ti to slušet :)

    OdpovědětVymazat
  11. 68 svetrů? Ooo bože, to bych taky chtěla!:D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je super článek! :)) Líbí se mi úplně vše! <33

    OdpovědětVymazat
  13. ach, ach, ach, ach <33 Nejlepší článek vůbec snad :D♥

    OdpovědětVymazat
  14. tohle je přesně podle mého gusta, vlastně celá jsi mi taková hodně sympatická a oblékáním blízká, a svetrů mám nějak kolem 50 ale nosím jenom zlomek přece jenom některé jsou takové spíš na nošení doma :D
    jinak sukně a creepers jsou jasná volba!

    OdpovědětVymazat
  15. Svetrů máš celkem dost :D hah já plánuju hlavně čaty a sukně!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. všechny věci jsou zkrátka krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  17. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    SVETRY JSOU NEJLEPŠÍ!

    OdpovědětVymazat
  18. brala bych všechno! ale mým největším přáním je ten zlatý svetr :)

    OdpovědětVymazat
  19. chtěla jsem se mrknout na blog Suzí, ale odkaz nefunguje :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suzí blog zrušila, bohužel :(. Nevím proč, ale mezi posledními články psala, že jí blogování nebaví. Je to škoda, měla jsem její blog strašně ráda.

      Vymazat
  20. Buřinku hledám už hodně dlouho...až nějakou najdeš rozhodně dej vědět :) Jinak tvůj blog je skvělej <3

    OdpovědětVymazat