neděle 9. října 2011

Weenie beenie firstly

S myšlenkou mít blog jsem si pohrávala už docela dlouho a vždycky jsem nějaký chtěla mít, to je důvod toho, proč si zakládám svůj první blog - Weenie beenie of E. Nic od toho neočekávám, chci to zkusit - třeba mě to bude bavit, třeba ne .. a třeba to bude bavit i někoho jiného, a nebo naopak)). Budu se snažit, aby můj blog byl kvalitní. Chci se pohybovat kolem módy, životního stylu, kultury atak podobně. Proto říkám, že nechci vést pouze fashion blog, i když mě móda fascinuje a baví. Mám jeden speciální důvod, proč si zakládám tento blog, ale ten Vám prozradím někdy v budoucnosti)). Inspiruji se několika blogerkami a pravidelně čtu jejich blogy a pevně doufám, že jednoho dne bude můj blog alespoň z poloviny dobrý, jako jejich.

  •  ještě jeden podbod a to odpověď na: "Proč zrovna Weenie beenie of E. ?"
Weenie Beenie je song od Foo fighters, což je mimochodem moje top skupina. Není to úplně nejlepší song, ale je jeden z nejlepších a ten název se mi vždycky neuvěřitelně líbil.Takže proto.

Přeji všem hezký zbytek neděle a já budu nadále pracovat na designu blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat