čtvrtek 13. října 2011

Autumn wishlist

Vím, že jsem slibovala outfit post, ale bohužel to není možné. Moc mě to mrzí, ale moje fotografka (sestra) zůstane přes noc v hotelu a vrátí se až zítra. Takže i přesto, jak nádherné je počasí, outfit bude (snad) zítra. Připravila jsem si pro Vás alespoň autumn wishlist :).


 
1. PARKU - Chtěla jsem si jí koupit už minulou zimu, ale nějak jsem nenašla přesně tu, která by mi    vyhovovala. Zatím jsem jí teda nikde neviděla ani letos, jen v HM, ale ta taky nesplňuje veškerá má očekávání. Tak snad budu mít štěstí.

2. ČERNÝ KLOBOUK - Na zimu. Miluju klobouky, hodí se téměř ke všemu, co mám v šatníku a jsou výborným doplňkem. A když se ráno nestíhám učesat, skvěle zamaskuje rozcuchané vlasy :D. Mám doma spoustu letních, ale jen jeden zimní (hnědý). Přeju si tedy černý, nějaký podobný tomuto.

3. GRAY SWEATSHIRT - Šedivou barvu mám hrozně ráda a po takovéhle mikině toužím už léta. Nějakou krásně oversized. Ta na obrázku je z TOPSHOPU, ale já bych radši ještě trošku jinou. 

4. KOŽICH - Kožichy se mi začaly líbit teprve nedávno a chtěla jsem si nějaký pořídit, ale stále jsem měla pochybnosti. Když jsem ale viděla kožichy na PFW, rozhodla jsem se, že si také jeden pořídím. Ne přímo ten, co je na obrázku, ale nějaký podobný (spíš hnědý než černý).

5. BOTY NA KLÍNU - Minulý rok jsem takové viděla v HM, ale nějak jsem se pořád nemohla rozhodnout. Letos ale budou moje. Myslím, že budou celkem pohodlné a na zimu dobré. Samozřejmě je chci  v černé barvě, ta je podle mě nejlepší. 

6. SVETR - Miluju svetry. Nosím je neuvěřitelně často. Mám doma spíše vintage svetry než z klasických obchodů, ale tenhle z TOSHOPU se mi hrozně líbí. Mám už doma jeden žlutý, ale ve více výrazné žluté. Chtěla bych si na tuto zimu ořádit alespoň 5 takových svetrů v různých barvách.

7. KRAŤASY - Kraťasů mám asi nejvíce ze všeho oblečení. Nosím je pořád - v zimě, na jaře, v létě, na podzim .. pořád. Stejně tak jako sukně a šaty. Nosím je ale častěji. Mám doma spoustu džínových, pak černých, elegantních ... atp. Nemám ale klasické černé. Takže ty si chci určitě pořídit a pak ještě v dalších růzých barvách. 

8. OXFORDKY - V poslední době mi příjde, že kdo nemá oxfordky, jako by nežil :D Já je nemám a právě proto si chci jedny pořídit. Nevím ještě, zda v hnědé nebo černé, protože černých bot na zimu mám hodně a hnědé jen jedny. 

9. viz bod 8

10. HNĚDÉ KALHOTY - Nedávno jsem je viděla na jedné opravdu stylové slečně a okamžitě jsem se do nich zamilovala. Takže ty v mých podzimních outfitech určitě nebudou chybět. Těším se na ně. 

11. ČERNÁ PRŮSVITNÁ BLŮZA - Jednu jsem si zkoušela asi tak před měsícem v našem Radotínském second handu (stála 30 kč). Byla dokonalá a já jsem pořád nějak nevěděla, jestli jí unosím či ne. Nakonec jsem si jí nevzala a doteď se za to proklínám. Když jsem tam šla týden na to, už jí tam neměli. Doufám, že ji seženu někde jinde. 

12. TRIČKO GUN N ROSES - Gun n roses mám strašně ráda a ráda bych jejich triko přidala do mé sbírky triček s kapelami. 

13. VLASY NA METODU MICRO RING - Poslední rok jsem svým vlasům dala opravdu zabrat. Probíhalo to asi takhle : Prodloužené, neprodloužené, prodloužené, neprodloužené, prodloužené, neprodloužené, prodloužené .. a teď je mám zase neprodloužené :D Vyzkoušela jsem už několik typů nastavení vlasů ( pouze na trvalo, ne clip in ) a nejvíce mi vyhovovala metoda micro ring. Stojí to méně a méně to ničí vlasy. Doma mi ještě nějaké prameny zbyly, ale chci si ještě doobjednat nové :) A samozřejmě v zrzavé barvě ( jak jsem psala, už jí mám doma a chci si ji nabarvit, takže i nastavované vlasy by měly být ve stejné barvě ). Když budete chtít, někdy Vám zde udělám samostatný článek o prodlužování vlasů, ( věřte ), vím o tom všechno :D 

Chci si samozřejmě koupit více věcí, ale budu ráda alespoň za tohle. A ještě chci nějakou velkou šálu a čepici. Bohužel, nikde jsem nenašla fotky přesně toho, co chci, takže se nechte překvapit. 

A co Vy ? Už máte vše z Vašeho autumn wishlistu ? :) Máte nějaké rady, kde sehnat věci z toho mého ? 


Žádné komentáře:

Okomentovat